جالبه بدونید داستان اسباب بازی و فیگورهای شخصیت ها

فیگور وودی

انیمیشن داستان اسباب بازی اولین انیمیشن بلند 3 بعدی شرکت پیکسار بود که در اواخر سال 1995 میلادی منتشر شد.

این مجموعه آنقدر محبوب شد که نزدیک به 4 سال بعد مجموعه دوم این انیمیشن با نام داستان اسباب بازی 2 منتشر شد و این بار هم محبوب تر از قبل شد.

انیمیشن داستان اسباب بازی یکی از خاطره انگیزترین انیمیشن های بلند بوده که در تاریخ، ثبت رکورد کرده و جزء 10 انیمیشن برتر دنیا شناخته شده است.

 

فیگور وودی کلانتر

ماجرای این انیمیشن دوست داشتنی از آن جا شروع می شود که پسر بچه 6 ساله ای به نام اندی اسباب بازی هایش را خیلی دوست دارد و همیشه با آن ها بازی می کند. محبوب ترین اسباب بازی اندی کلانتر وودی بود که فیگور و اکشن فیگور وودی را با مدل های مختلف در مجموعه تاینی می توانید خریداری کنید. برای خرید فیگور و اسباب بازی داستان اسباب بازی می توانید به قسمت فیگور و اکشن فیگور در سایت ما مراجعه کنید.

داستان از آنجایی جالب می شود که اسباب بازی ها جان میگیرند و هر وقت در دید نیستند مثل یک جامعه مشغول و سرگرم هستند.

کلانتر وودی رهبری تمام اسباب بازی های اندی را بر عهده داشت و تمام اساب بازی ها از وودی حساب می بردند.

بهترین دوستان وودی یک فیگور دایناسور به نام رکس یک قلک خوک  یک سگ فنری به نام اسلینکی و فیگور آقا و خانم سیب زمینی بودند.

در روز جشن تولد اندی مادر او یک سورپرایز ویژه برای اندی داشت. او فیگور فضانوردی فوق العاده زیبای باز لایتر که امکانات فراوانی مثل لیزر و قابلیت باز شدن بال ها و نقاب را داشت برای اندی خریداری کرد.

هر سال اسباب بازی های فراوانی برای تولد اندی خریداری میشد اما فیگور قدیمی کلانتر وودی همیشه محبوب ترین اسباب بازی اندی بود، اما با ورود باز اوضاع کمی تغییر کرد و حسادت وودی کمی تحریک شد و باعث شد تا طی اتفاقی، وودی و باز سر از خانه سید پسر خرابکار همسایه بقل در بیاورند.

سید پسر بچه ای بود که هیچ وقت رفتار خوبی با اسباب بازی ها نداشت و با مواد منفجره آن ها را منفجر می کرد و همه اسباب بازی ها از او حراس داشتند، سید عادت به شکنجه عروسک ها داشت.

وودی و باز هم باید خیلی سریع به خانه اندی بر می گشتند زیرا اندی و خانواده اش قصد اسباب کشی داشتند. دیدن این انیمیشن خالی از لطف نیست پس حتما آن را ببینید.

اما فیگورها و اسباب بازی های داستان اسباب بازی حتی محبوب تر از خود شخصیت ها شده اند.

فروش بی سابقه این محصولات در دنیا باعث شد تا قسمت های جدید این انیمیشن تولید و پخش شود.

در حال حاضر شما می توانید فیگور و اکشن فیگور باز لایتر، فیگور وودی، فیگور رکس، فیگور آقای سیب زمینی و فیگور اسلینکی داگ را از سایت تاینی آنلاین خریداری کنید.

مشخصات فیگور وودی

فیگور وودی سایز تقریبی 40 سانتی متر را دارد و با بدن پارچه ای و قسمت صورت چکمه و دستان پلاستیکی به همراه کیت صدای مخصوص که هر دفعه نخ پشت کیت را بکشید، 1 جمله از جملات انیمیشن را تکرار می کند. یکی از معروف ترین جمله های وودی این جمله بود که یک مار تو چکمم هست. این فیگور قابلیت صحبت تا 30 جمله را دارد.

مشخصات فیگور باز لایتر

فیگور و اکشن فیگور باز لایتر با سایز تقریبی 30 سانتی متر دارای لیزر نقاب باز شو، بال هایی که با دکمه باز می شود، مفاصل زیاد در دست و پا  و قابلیت صحبت تا 15 جمله را دارد.

مشخصات فیگور رکس

فیگور رکس با سایز تقریبی 35 سانت دارای بدنه پلاستیکی است همچنین دارای دکمه برای صحبت کردن می باشد.

در هنگام صحبت دهان و دست دایناسور تکان می خورد.

مشخصات فیگور اسلینکی

سگ فنری و دوست داشتنی داستان اسباب بازی با سایز تقریبی 30 سانت دارای فنر 30 سانتی و دکمه برای صحبت کردن.

جنس بدنه اسلینکی پلاستیک می باشد.

فیگور خانم سیب زمینی

 

مشخصات فیگور آقای سیب زمینی

فیگور آقای سیب زمینی بی شک یکی از دوست داشتنی ترین های مجموعه داستان اسباب بازی است.

این فیگور در سایز 20 سانت تا  25 سانت موجود می باشد و قابلیت صحبت کردن ندارد اما تمام اجزای بدنش مثل انیمیشن کنده می شود و مجدد سر جایش قرار می گیرد.

فیگور های داستان اسباب بازی به صورت ست های کوچک تر نیز وجود دارد. ست 4 عددی یا 9 عددی با قیمت های مناسب تر نیز در سایت ما موجود می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  +  35  =  43

تخفیف نقدی !
20.000 تخفیف
100 هزارتومان تخفیف
خیلی نزدیک بود !
15000 تومان
30.000 تومان تخفیف
25000 تومان تخفیف
سری بعدی حتما برنده میشی
برنده شدی
هفته دیگه حتما برنده میشی
200.000 تومان تخفیف نقدی
متاسفم نشد که بشه
شانس خودتو امتحان کن !
گردونه شانس !هر هفته یک بار میتونی از گردونه استفاده کنی !کلی جایزه منتظرتونه پس همین حالا شانستو امتحان کن ایمیلتو  حتما وارد کن  
ایمیلتو وارد کن  حتما کد تخفیف جایزه را کپی کن موقع خرید ازش استفاده کن