قوانین و مقررات

قوانین و مقررات خرید پرداخت  و ارسال : 

 

خرید و پرداخت :  

خرید و پرداخت کالا در مجموعه تاینی از طریق درگاه امن زرین پال امکان پذیر است و شما می توانید با اطمینان خاطر از این درگاه استفاده نمایید .

 

پرداخت درب منزل : تا اطلاع ثانوی پرداخت درب منزل انجام پذیر نمی باشد . ( به دلیل شیوع ویروس کرونا )

 

ارسال کالا : 

پس از تکمیل فرایند خرید شما می بایست نوع ارسال را انتخاب کنید . ارسال در تهران به 3 صورت و برای استان های دیگر به 2 صورت امکان پذیر است .

1- پیک(فقط تهران ) : بعد از ثبت سفارش کالای شما به روز ( در همان روز خرید) برای شما ارسال می گردد  و هزینه ارسال فقط 20.000 تومان می باشد .

نکته شماره 1: خرید شما در صورتی در همان روز برای شما ارسال می شود که بین ساعت های 7 صبح تا 6 بعد از ظهر نهایی شود (پنجشنبه ها تا ساعت 2)و در غیر این صورت  ارسال کالای شما در روز بعد انجام می پذیرد .

نکته شماره 2 : در روز های تعطیل رسمی و جمعه ها ارسال کالا انجام پذیر نیست و ارسال کالای خریداری شده شما در اولین روز بعد از تعطیلات انجام می شود .

2- پُست :  ارسال با پست ملی کشور و تحویل درب منزل  انجام می شود و بعد از ارسال کد پیگیری برای شما ارسا ل ی شود که شما می توانید از طریق آن چگونگی وضعیت مرسوله خود را از طریق سایت پست جویا شوید .

هزینه پست کالا  18000 تومان  از 1 قلم تا 10 قلم بزرگ یا کوچک .

 

نکته شماره 1 : بعد از تحویل کالا به پست مجموعه تاینی آنلاین هیچ مسئولیتی در مورد مدت زمان ارسال کالا ندارد و تمامی پیگیری ها با کد پیگیری از طریق پست امکان  پذیر است .

3-تیپاکس : ارسال با تیپاکس دقیقا مثل پست انجام می پذیرد و تنها تفاوت این دو نوع پرداخت است که تیپاکس به صورت پسکرایه انجام می پذیرد و پرداخت هزینه تیپاکس درب منزل شما انجام می شود .

 

 

تخفیف نقدی !
20.000 تخفیف
100 هزارتومان تخفیف
خیلی نزدیک بود !
15000 تومان
30.000 تومان تخفیف
25000 تومان تخفیف
سری بعدی حتما برنده میشی
برنده شدی
هفته دیگه حتما برنده میشی
200.000 تومان تخفیف نقدی
متاسفم نشد که بشه
شانس خودتو امتحان کن !
گردونه شانس !هر هفته یک بار میتونی از گردونه استفاده کنی !کلی جایزه منتظرتونه پس همین حالا شانستو امتحان کن ایمیلتو  حتما وارد کن  
ایمیلتو وارد کن  حتما کد تخفیف جایزه را کپی کن موقع خرید ازش استفاده کن