لگو تکنیکال و لگو آرشیتکت چه تفاوتی با لگوهای معمولی دارد؟

در مرحله اول به معرفی لگو تکنیکال می پردازیم، این سبک لگو نزدیک به 10 سال است که وارد بازار فروش جهانی لگو شده و فوق العاده موفق ظاهر شده است.
لگوهای تکنیکال عمدتا با طرح های ماشین های سواری، مسابقه ای و یا راهسازی و طرح های مشابه شروع به فروش کردند.
حالا لگوهای تکنیکال چه نکته مثبتی به نسبت لگوهای کلاسیک و ساده دارند که خریداران را وادار به خرید این مدل لگوها می کنند.
اولین مزیت رقابتی لگو تکنیکال طرح هایی واقعی تر و زیباتر به نسبت لگوهای کلاسیک است.

 

فروش لگو

دومین مزیت را می توانیم بزرگسال تر بودن این لگوها بنامیم زیرا افراد زیادی هستند که با وجود سنین بالاتر، علاقه فراوانی به ساخت لگو دارند و لگوهای تکنیکال می تواند برای این دسته از افراد بهترین انتخاب باشد.
خرید لگوهای تکنیکال روز به روز بیشتر می شود زیرا بعد از ساخت و کامل شدن نهایی لگوهای تکنیکال کاملا کلکسیونی می شوند و دارای ارزش بیشتری نیز می باشند.
اما سومین مزیت لگوهای تکنیکال نوع سازه این لگوهاست، اگر شما تجربه ساخت لگوهای تکنیکال را داشته باشید کاملا این موضوع را حس کرده اید که سازه ای محکم تر و با ثبات تری به نسبت لگوهای کلاسیک دار ، این موضوع باعث شده تا لگوهای تکنیک بتواند جایگاه ویژه ای در میان خریداران و طرفداران ایجاد کند.
یکی از جذاب ترین سری های لگو تکنیکال را می توانیم به سری ماشین های ساخت شرکت اس تخصیص بدهیم.

حالا نگاهی به لگو های آرشیتکت می اندازیم، ابتدا به نوع سازه این لگوها نگاهی می اندازیم که کاملا مشابه لگوهای کلاسیک و قدیمی تر است اما چند مزیت به نسبت لگو کلاسیک دارد که در اینجا آن ها را بررسی میکنیم.

نکته شماره یک:

درست است که نوع و شکل لگوهای آرشیتکت شبیه به لگوی کلاسیک است اما لگوهای آرشیتکت دارای فن آوری جدید تولید می باشد و طراحی پیچیده تری به نسبت لگوهای کلاسیک دارند.
لگوهای آرشیتکت حداقل 3 مدل و حداکثر تا 36 مدل مختلف ساخته می شوند که این امر باعث شده تا والدین برای خرید این لگوها (لگو آرشیتکت) بیشتر از سایر لگو ها رغبت نشان دهند، زیرا اکثر کودکان و نوجوانان بعد از ساخت لگو آن را رها می کنند. دیگر اشتیاق ابتدایی را برای سازه خریداری شده ندارند، اما شما با خرید لگو آرشیتکت می توانید صاحب 3 تا 36 مدل لگو مختلف باشید. این موضوع همراه با قیمت مناسب این لگوها همراه است.
برای مثال لگو آرشیتکت 31019 شرکت دیکول که 20 مدل سازه مختلف دارد و شما می توانید پس از خریداری این لگو هر چند روز یک بار طرح جدیدی به این لگو جذاب و با کیفیت بدهید.

انتخاب نوع سازه لگویی خریداری شده برای شما بستگی به استانداردهایی مانند سن و سال و حتی میزان حوصله ای که شما برای ساخت و آفرینش یک محصول به خرج می دهید دارد.

پس تا به اینجا متوجه شدیم که لگو تکنیکال چیست و چه مزیتی نسبت به دیگر لگوها دارد.

به نظر شما بزرگترین مشخصه و مزیت لگوهای آرشیتکت چیست؟

اما شما بین لگوهای آرشیتکت و تکنیکال کدام را انتخاب می کنید؟
به نظر شما کدام به نسبت دیگری مزیت بیشتری دارد؟
طبق دانسته های ما لگوهای آرشیتکت بیشتر مناسب تا 14 سال است و نوجوان ها بیش از دیگر گروه های سنی به این سبک سازه و آجره های ساختنی تمایل نشان می دهند و در نقطه مقابل لگو تکنیکال بیشتر برای افراد 12 سال به بالا جذابیت دارد.

اکثر لگوهای تکنیکال بدون مینی فیگورهای لگو ارائه می گردد که این امر را نمی توان صرفا یک ضعف دانست، زیرا این لگوها بیشتر روی نوع سازه و شکل آن تمرکز کرده اند و سازندگان نکات مثبت بیشتری در آن به کار برده اند.

لگوهای فراوان با طرح های مختلف برند های متنوع بعد از برند اصلی خود لگو دانمارک روانه بازار شده اند، اما بهترین برندها بعد از برند لگو را می توان به این چند شرکت اختصاص داد:

این برندها که گاهی با تغییر نام کار خود را ادامه می دهند از قدیمی ترین و برترین های سازه های آجری بعد از برند اصلی دانمارکی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  +  5  =  13

تخفیف نقدی !
20.000 تخفیف
100 هزارتومان تخفیف
خیلی نزدیک بود !
15000 تومان
30.000 تومان تخفیف
25000 تومان تخفیف
سری بعدی حتما برنده میشی
برنده شدی
هفته دیگه حتما برنده میشی
200.000 تومان تخفیف نقدی
متاسفم نشد که بشه
شانس خودتو امتحان کن !
گردونه شانس !هر هفته یک بار میتونی از گردونه استفاده کنی !کلی جایزه منتظرتونه پس همین حالا شانستو امتحان کن ایمیلتو  حتما وارد کن  
ایمیلتو وارد کن  حتما کد تخفیف جایزه را کپی کن موقع خرید ازش استفاده کن