فیگور الی را بهتر بشناسیم

خرید فیگور last of us

الی شخصیت دوست داشتنی دنیای گیم که طرفداران آن 7 سال به انتظار نشستند تا سری دوم این بازی محشر را تجربه کنند. Last of Us که ساخته شده توسط شرکت ناتی داگ و البته به جرات می توان گفت بهترین ساخته این شرکت در دنیای گیم بوده و به عنوان 10 بازی برتر در دنیای گیم هم انتخاب شده است.

قسمت اول بازی لست آف آس (Last of Us) بسیار مهیج به همراه افکت های بسیار زیبا و منحصر به فرد آغاز شد، الی ، حرکت های بی نظیر، افکت های فوق العاده تصویر و صدا،  مسیر خطی داستان و …  همه این موارد باعث شد تا هر گیمری که تجربه بازی لست را داشته منتظر منتشر شدن قسمت دوم این بازی فوق العاده بماند.

شخصیت الی هنگام استارت بازی فقط 14 سال داشت اما او اعتماد به نفس فوق العاده بالایی داشت و این اعتماد به نفس در تمام مراحل بازی به پلیر یا فردی که بازی را انجام می دهد منتقل می شود و هر نا ممکنی را در طول بازی به ممکن تبدیل می کند الی همه کار در بازی انجام می دهد جنگیدن با سلاح های مختلف و نجات دادن دیگر شخصیت بازی یعنی جوئل از مرگ.

علاوه بر این شخصیت الی شخصیتی به شدت جسور است و در بسیاری از مراحل بازی با جان خود بازی می کند.

نقطه ضعف شخصیت الی ترس از ناامیدی و تسلیم شدن است.

 

خرید فیگور

 

الی یک قهرمان برای گیمرهاست او هر غیر ممکنی را ممکن می کند الی شخصیتی است که تاثیر او روی محیط بسیار زیاد است و در واقع هیچ اتفاق و یا شخصی نمی تواند برای او غیر منتظره و غافلگیر کننده باشد.

چنین افرادی همیشه فعال به نظر می رسند و بر روی دیگران تاثیر می گذارند و در حقیقت شخصیت رهبری را دارا هستند الی همان رهبری است که یک گیمیر میخواهد از او پیروی کند.

الی شخصیت بسیار ماجراجویی دارد و و البته این کنجکاوی نقطه مثبتی برای او در طول بازی است این نکته را از سوالات بسیار زیادی که از جوئل می پرسید می توان فهمید.

الی علاوه بر کنجکاوی بسیار ماجراجو و جوینده است و تا 80 درصد مواردی که برای او اتفاق می افتد به دلیل ماجراجویی و کنجکاوی او بوده و در بعضی از قسمت ها شانس زیاده داشته که سر خود را به باد نداده .

در بازی لست آف آس دنیا کاملا تغییر شکل داده و همه چیز عوض شده

سبک زندگی افراد نوع کار کردن آن ها عوض شدن جایگاه ها در خانواده. بزرگ ترین نکته که به چشم میخورد زندگی کودکان ونوجوانان است که بر خلاف دوره حاضر کودک های بسیار زیادی اسلحه به  دست می گیرند و از خانواده خود باتمام وجود دفاع می کنند. این یکی از سیاه ترین قسمت های این بازی است که احتمالا آینده نه چندان دور انسان روی زمین را نشانه رفته، دنیایی سیاه، ترسناک به همراه تاریکی محض. قبل تر در سریال ها و فیلم های سینمایی زیادی به این نکته برخورد کرده بودیم سیاهی تاریکی و کمبود مواد غذایی جنگیدن برای بقا و زنده ماندن با متحد شدن و ساختن گروه های کوچک و باقی ماندن تنها هدف انسان هاست جایی که زنده ماندن اولویت شده.

یکی از معروف ترین فیلم ها فیلم مردگان متحرک بود که ژانر ترسناک و نزدیک به این بازی را داشت.

 

فیگور الی

 

شخصیت الی شخصیتی به شدت انتقام جو است و هر کسی که در طول بازی به او و نزدیکانش ضربه زد در نهایت امر توسط الی کشته شد.

از شخصیت الی فیگورهای زیادی وارد ایران نشد ولی به زودی فیگور و اکشن فیگورهای بیشتری به دلیل محبوبیت بالای الی بین گیمرها وارد ایران می شود.

اکثرا فیگور الی که به صورت کالکتور بوده را می شناسیم فیگوری که در حال حاضر با قیمتی نزدیک به 12.000.000 تومان فروخته می شود.

اما به زودی شاهد حضور فیگورهای 7 اینچ و 12 اینچ الی با قیمت هایی به نسبت ارزان تر و مناسب تر در بازار فروش هستیم و از این رو افرادی که کلکسیون فیگور و اکشن فیگور دارند می توانند با قیمت بسیار کمتر صاحب این شخصیت فوق العاده محبوب دنیای گیم باشند.

به دلیل نبود شرایط مناسب در کودکی، الی شخصیتی شد که هیچ گاه به هیچ فردی اعتماد نمی کرد و البته زندگی در میان آدم خوارها و انسان هایی که برای قدرت هر کاری میکردند فردی بهتر از این هم نمیساخت. اوایل الی به باز مانده ها کمک می کرد و این موضوع یعنی عدم اعتماد چیزی که در قسمت 1 کمتر به چشم میخورد اما با جلوتر رفتن داستان و زخم خوردن از دیگران الی به دختری سنگ دل تبدیل شد.

البته با این حال او شخصیتی وفادار به نزدیکانش از جمله جوئل بود.

الی در دوران کودکی نزدیکان زیادی را از دست داده و این امر باعث شده تا او ترس از وابسته شدن را در درون خود احساس کند و همین امر هم باعث بی اعتنایی و بی اعتمادی او به دیگران شده.  الی که در این دنیای پر خطر و پر از دورویی بزرگ شده یاد گرفته که فقط به کسانی اعتماد کند که از قبل روی آن ها شناخت داشته و درک متقابل نسبت به یکدیگر دارند.

الی شخصیتی فداکار سختکوش و مهربان برای نزدیکان و در عین حال سنگ دل و بی رحم در برابر افرادی که می خواهند به او و نزدیکانش آسیب بزنند، است.

برای تهیه این فیگور می توانید به پیج اینستاگرام ما با آدرس Tiny_toy1 سر بزنید و از مشاور های فروش ما مشاوره بگیرید.

اکشن فیگور الی به زودی در سایت تاینی آنلاین

جالب اینجاست که لگو هم برای این شخصیت فوق العاده دست به کار شده و مجموعه جذابی از آن را تولید کرده.

شرکت فانکو پاپ هم از قافله عقب نمانده و فانکو های زیبایی را از بازی فوق العاده تولید کرده.

دنیای گیم دنیایی گسترده و تمام نشدنی است هر ساله شرکت های بازی سازی زیادی سعی می کنند که بازی منحصر به فردی تولید کنند که در رقابت با دیگر رقبا پیروز شوند در دهه اخیر سبک بازی های کامپیوتری تغییرات زیادی را تجربه کرده یکی از این تغییرات حس زنده بودن کاراکترهای بازی یا به عبارتی هوش مصنوعی کارکترهاست که در بازی لست آف آس این هوش مصنوعی و دقت به جزئیات به اوج خود رسید، شخصیت ها هر کدام به صورت جداگانه فعالیت هایی دارند که با دیدن آن احساس می کنیم این شخصیت ها فراتر از هوش مصنوعی هستند و گویی کاملا زنده هستند و هر کدام داستان زندگی خود را دارند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

76  +    =  83

تخفیف نقدی !
20.000 تخفیف
100 هزارتومان تخفیف
خیلی نزدیک بود !
15000 تومان
30.000 تومان تخفیف
25000 تومان تخفیف
سری بعدی حتما برنده میشی
برنده شدی
هفته دیگه حتما برنده میشی
200.000 تومان تخفیف نقدی
متاسفم نشد که بشه
شانس خودتو امتحان کن !
گردونه شانس !هر هفته یک بار میتونی از گردونه استفاده کنی !کلی جایزه منتظرتونه پس همین حالا شانستو امتحان کن ایمیلتو  حتما وارد کن  
ایمیلتو وارد کن  حتما کد تخفیف جایزه را کپی کن موقع خرید ازش استفاده کن