فیگورها و مجسمه های دست ساز تاینی آنلاین

فروشگاه تاینی در این سال ها در تلاش بوده تا در زمینه تولید محصولاتی از جمله فیگور و مجسمه های دکوری فعالیت داشته باشد.
خبر خوب برای شما طرفداران اکشن فیگور و فیگور این که تاینی آنلاین بلاخره توانست در زمینه تولید مجسمه و فیگورهای کلکسیونی اقداماتی را به مرحله انجام برساند و از این رو از اواسط سال 1400 شروع به سفارش گیری و تولید مجسمه و فیگورهای کلکسیونی کرده ایم و افتخار می کنیم که محصولاتی با کیفیت و با قیمت مناسب را روانه بازار کنیم.

بزرگترین مزیت این فیگورها این است که دیگر هیچ محدودیتی در ساخت وجود ندارد و شما می توانید هر فیگور و مجسمه ای که می خواهید را با اندازه دلخواه خود سفارش دهید و در مدت زمان تقریبی دو تا 3 هفته تحویل بگیرید.
نکته مهم که این فیگورها را بسیار ارزشمند می کند این است که تمامی مراحل ساخت فیگورها با دست و توسط هنرمندان مجموعه تاینی انجام می پذیرد و این مطلب باعث شده تا این فیگورها بسیار خاص و کم یاب باشند و در کمتر جایی این فیگورها را مشاهده کنید.

مزیت بعدی این فیگورها سفارشی سازی است 
سفارشی سازی در تمام صنعت ها جایگاه ویژه ای دارد مسکن، خودرو، تلفن همراه، کنسول های بازی و …
سفارشی سازی به این معنی است که مثلا شما یک فیگور را با مشخصه هایی که دوست دارید سفارش می دهید مثل مدل رنگ و سایز یعنی ساخت فیگور شما می تواند به دلخواه شما تغییراتی را داشته باشد که در نسخه اصلی وجود ندارد.

 

فیگور ریک و مورتی

 

از جمله محبوب ترین فیگورهای ساخته شده در مجموعه تاینی می توانیم به فیگور ریک و مورتی اشاره کنیم.
این فیگور ساخت دست هنرمندان مجموعه تاینی است و همانطور که در تصویر بالا مشاهده میکنید ظرافت بالا، رنگ آمیزی فوق العاده و ریزه کاری های فراوان در این فیگور باعث شده تا یکی از پرطرفدارترین فیگورهای دست ساز ما باشد.
نمونه خارجی فیگور ریک و مورتی با قیمتی نزدیک به 3 تا 5 میلیون تومان می باشد در صورتی که نمونه داخلی با قیمتی بسیار ارزان تر فروخته می شود.
ساخت فیگور سالیوان، فیگور کائونشی، فیگور جوکر مایکل فنیکس، فیگور ریک و مورتی و فیگور آنشرلی با موهای قرمز از جمله فیگورها و مجسمه هایی است در این مدت کم ساخته شده است.

وجود چنین گزینه ای این امکان را برای خریدار فراهم می کند که در سفارش مجسمه و فیگور هیچ محدودیتی نداشته باشد و آزادانه انتخاب کند.

جنس بدنه این فیگورها از خمیر های کُره ای و آلمانی که بهترین کیفیت را دارا هستند می باشد.
رنگ آمیزی فیگورها یکی از مهم ترین قسمت های ساخت این فیگورهاست.
ساخت فیگور و مجسمه های دست ساز علاوه بر وقت نیازمند به تمرین و دقت فراوان است زیرا کوچک ترین اشتباه باعث می شود تا شما مجبور به ساخت مجدد کل و قسمتی از فیگور شوید.
بعضی از این مجسمه ها بعد از ساخت و قبل از رنگ آمیزی می باید در فر و یا کوره پخته شوند و مراحل ساخت را سپری کنند.
معمولا فیگورهایی که در کوره پخته می شوند از استحکام بالاتری برخوردار می باشند.
هنگام خرید فیگور و اکشن فیگور باید به چند نکته توجه کرد که در اینجا به آن ها اشاره می کنیم.
نکته اول هدف ما از خرید فیگور و اکشن فیگور چیست؟ آیا شما کلکسیونر هستید و یا صرفا جهت سرگرمی و یا بازی آن را خریداری کرده اید.
دسته دوم یعنی افرادی که فیگور و اکشن فیگور را برای بازی کردن خریداری میکنند حتما باید به این نکته توجه داشته باشند که اکشن فیگور و فیگوری را خریداری کنند که از استحکام بالایی برخوردار باشد اگر این مسائل را در نظر نگیریم خرید موفقی نخواهیم داشت.
نکته بعدی این که اگر برای کودکان زیر 7 سال اکشن فیگور خریداری میکنید باید به این نکته توجه داشته باشید که فیگورهای گران قیمت اصلا مناسب بازی کردن نیست زیرا این فیگورها مفاصل ظریفی دارند و در صورت حرکت اشتباه دچار شکستگی می شوند.
پیشنهاد ما برای کودک های زیر 7 سال اسباب بازی و اکشن فیگورهای معمولی با قیمت هایی بین 100.000 تومن تا 800.0000 تومان است.

اما اگر قصد جمع آوری کلکسیون را دارید هیچ محدودیتی برای خرید و جمع آوری ندارید.
پیشنهاد میکنیم برای نگهداری بهتر کلکسیون خود حتما هفته ای 1 بار آن ها را نظافت کنید زیرا خاک بدترین اتفاق ممکن برای فیگورها و مجسمه هاست.

 

بهترین اکشن فیگور

 

برای کودکان زیر 7 سال لگو بهترین انتخاب است در مورد لگو مقاله های زیادی در سایت ما موجود است و می توانید اطلاعات تکمیلی را از طریق آن ها به دست بیاورید.
لگو نام یک شرکت دانمارکی است که سالیان سال است که به تولید بازی های فکری با نام لگو مشغول است.

انواع لگو

انوع لگو عبارت است از لگو کلاسیک – لگو آرشیتکت – لگو تکنیکال

لگو کلاسیک نوعی لگو است که با آن می توانید هر شکل دلخواهی که می خواهید بسازید و هیچ محدودیت ساختی برای آن وجود ندارد.

لگو آرشیتکت نوعی از لگو است که معمولا بیش از یک مدل ساخته می شود به عنوان مثال لگو 3114 آرشیتکت که 3 مدل ساخته می شود و یا لگوهایی که نزدیک به 30 مدل هم ساخته می شوند.
تفاوت لگو آرشیتکت با کلاسیک در این است که در لگوی کلاسیک شما پیرو هیچ نقشه و طرحی نیستید ولی در لگو آرشیتکت شما می بایست طرح هایی را بسازید که در دفترچه راهنما به آن اشاره شده است.
لگو تکنیکال هم نوع دیگری از لگو است که در این سال ها طرفداران زیادی را به خود جذب کرده این لگو ها دارای شکل ظاهری متفاوت است و در یکدیگر چفت می شود و قالبی متفاوت از دیگر لگوها دارد.

لگو تنوع بسیار بالایی دارد و در بسیاری از کشورها نمایندگی فعال و قانونی دارد اما در کشور ما بیشتر برندهای چینی طرح لگو ارائه می گردد.
چند نمونه از شرکت های طرح لگو عبارت اند از:

  • Decool(Bricks-jisi)
  • Bela(lari-)
  • Lepin
  • Sy (symbol block)
  • ….

و مدل های دیگر که در آینده به آن ها می پردازیم.
از ابتدایی ترین ها بعد از لگو برند انلایتن و کوگو است که این سال ها در مقابل دیگر رقبا عقب مانده اند.
در نهایت برای خرید اسباب بازی – فیگور و اکشن فیگور، لگو و … می بایست به رنج سنی فردی که برای او خرید می کنید و همچنین علاقه مندی های او دقت کنید تا خرید آسان تر و مناسب تری را داشته باشید.
در میان فیگورها و اکشن فیگورها یکی از پر طرفدارترین ها فیگور و اکشن فیگور بت من و جوکر است که سالیان سال است که کلکسیون دارهای زیادی برای خرید مدل های مختلف این اکشن فیگورها اقدام می کنند.
در مقاله های بعدی به مسائل دیگر برای خرید این کالاها اشاره می کنیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

69  +    =  73

تخفیف نقدی !
20.000 تخفیف
100 هزارتومان تخفیف
خیلی نزدیک بود !
15000 تومان
30.000 تومان تخفیف
25000 تومان تخفیف
سری بعدی حتما برنده میشی
برنده شدی
هفته دیگه حتما برنده میشی
200.000 تومان تخفیف نقدی
متاسفم نشد که بشه
شانس خودتو امتحان کن !
گردونه شانس !هر هفته یک بار میتونی از گردونه استفاده کنی !کلی جایزه منتظرتونه پس همین حالا شانستو امتحان کن ایمیلتو  حتما وارد کن  
ایمیلتو وارد کن  حتما کد تخفیف جایزه را کپی کن موقع خرید ازش استفاده کن