فیگورهای انیمه یا مانگا

فیگور های انیمه

انیمه و مانگا یکی از پرطرفدارترین محصولات بصری کشور ژاپن و کل دنیا است. تا جایی جلوه های بصری انیمه ها جذاب و چشم نواز شده که تولید کنندگان مارول و دی سی هم نظر دارند که از این افکتیو بودن این انیمه ها در محصولات خود استفاده کنند.

خرید فیگورهای انیمه

و اما تعریف انیمه:
انیمه به طرح های انیمیشن دستی و ماشینی در ژاپن انیمه می گویند. یکی از بارزترین مشخصه های شخصیت های انیمه چشمان درشت این شخصیت هاست. بارزترین اتفاق انیمه ها که آن ها را از دیگر انیمیشن ها متمایز می کند. نمایش احساسات شخصیت ها در قالب افکت های زیبا است به نحوی که شما خود را غرق در داستان می بینید و همزاد پنداری بسیار زیادی با این شخصیت ها می کنید. به همین دلیل است که انیمه ها طرافداران فراوانی در دنیا به خود اختصاص داده اند جالب اینجاست که از نظر سنی هم هیچ محدودیتی وجود ندارد پیر و جوان بزرگ و کوچک طرفدار انیمه های ژاپنی هستند.
یکی دیگر از مشخصات انیمه ها استفاده از رنگ های به شدت جذاب در چشم و موهای این مجموعه هاست.
اما حالت چهره ها در این انیمه ها کاملا گویای احساسات این شخصیت هاست که تقریبا در تمام انیمه ها یکسان است. مثل حالت خشم و ناراحتی، خواهش و یا گریه کردن که با افکت های بسیار زیبایی همراه هستند و انیمه را برای همه جذاب تر می کنند.
انیمه از قرن 20 شروع به رواج در کشورهای غربی کرد و آن ها با سرمایه گذاری در این صنعت قدرت مند سود کلانی به جیب زدند اما مانگا از قرن 12 رواج پیدا کرد.
انیمه ژانرهای زیادی دارد.

  • انیمه هایی که در آن حضور ربات ها و آدم های ماشینی رواج دارد.
  • سامورایی که بر نوع زندگی چشخصی خاص تاکید دارد.
  • ایسکای یا همان دنیای موازی که چند سالی است بسیار محبوب تر از قبل شده است.
  • و چندین و چند سبک متنوع در انیمه که باعث شده همه انیمه را دوست داشته باشند.

مانگا چیست؟

مانگا به داستان های مصور ژاپنی مانگا می گویند.
به نوعی میتوانیم مانگا را هم رده کامیک بوک های غربی بدانیم. در ابتدای امر مانگاهای تولید شده به صورت سیاه و سفید بودند. اما امروزه اکشن فیگور و فیگورهای انیمه در بسیاری از سایت های فروش آنلاین و حتی فروشگاه های فیزیکی یافت می شود.
فیگور انیمه اتک آن تایتان، فیگورهای انیمه ناروتو، اکشن فیگورهای انیمه وانپیس، فیگورهای انیمه شهر اشباح، اکشن فیگور های انیمه شیطان کش و ده ها انیمه دیگر باعث جذاب تر شدن کلکسیون افرادی شده که علاقه به جمع آوری فیگور و اکشن فیگور به خصوص فیگورهای انیمه دارند.
یکی از برترین انیمه های چند سال اخیر انیمه وان پیس است که انیمه ای بسیار دوست داشتنی است. این انیمه داستان یک گنج بزرگ به نام وانپیس را در بردارد  که با شخصیت اصلی داستان یعنی لوفی آغاز می شود این شخصیت یک رویا در سر دارد که آن هم حکومت بر تمام دزدان در یایی است و برای این امر افرادی را در خدمت می گیرد.
انیمه وان پیس شخصیت ها و فیگورهای جذابی دارد یکی از این شخصیت ها فیگور زورو است که بدون هیچ جادویی با قدرت شمشیر زنی بالای خود همراه لوفی و دیگر شخصیت های این مجموعه می شود.
فیگور هایی مثل فیگورهای ناروتو و یا فیگور ایتاچی به شدت دوست داشتنی و جذاب هستند به شکلی که تمام این مجموعه ها بالای 500 قسمت پخش شده اند و این نشان از پر طرفدار بودن این انیمه هاست.
انیمه شهر اشباح یک انیمه با تمی سیاه و نسبتا ترسناک است که یک فیلم سینمایی است از این مجموعه فیگور کائوناشی یا نوفیس با وجود حضور بدون کلام به شدت محبوب و دوست داشتنی است.

مجموعه تاینی آنلاین در نظر دارد تا بخش فیگورهای انیمه و مانگا خود را تقویت کند و از این رو هر روز به شخصیت ها و فیگور های انیمه خود می افزاید.
در حال حاضر شخصیت هایی مثل فیگور انیمه وانپیس و ناروتو ، فیگورهای انیمه شیطان کش و فیگورهای انیمه شهر اشباح در قسمت فگور و اکشن فیگور سایت ما بارگذاری شده و هر روز بر تنوع این محصولات افزوده می شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1  +  6  =  

تخفیف نقدی !
20.000 تخفیف
100 هزارتومان تخفیف
خیلی نزدیک بود !
15000 تومان
30.000 تومان تخفیف
25000 تومان تخفیف
سری بعدی حتما برنده میشی
برنده شدی
هفته دیگه حتما برنده میشی
200.000 تومان تخفیف نقدی
متاسفم نشد که بشه
شانس خودتو امتحان کن !
گردونه شانس !هر هفته یک بار میتونی از گردونه استفاده کنی !کلی جایزه منتظرتونه پس همین حالا شانستو امتحان کن ایمیلتو  حتما وارد کن  
ایمیلتو وارد کن  حتما کد تخفیف جایزه را کپی کن موقع خرید ازش استفاده کن