داشتن کلکسیون فیگور و اکشن فیگور چقدر هزینه دارد

فیگور ارزان قیمت

یکی از سوال هایی که معمولا ذهن شما را برای جمع آوری کلکسیونی از فیگور و اکشن فیگور مشغول می کند مقدار هزینه ای است که در بر دارد.
ابتدا باید این نکته را خدمت شما عرض کنیم که کلکسیون داشتن هیچ گاه انتها ندارد و همیشه کارهای جدید و خاص زیبایی را می بینید که شیفته آن می شوید.

اکشن فیگور

نکته بعدی برای هزینه ی خرید فیگور و اکشن فیگور این است که شما چه کالیبری را برای کلکسیون خود انتخاب می کنید، به این معنی که مثلا شخصی کلسکسیون فیگورهای مربوط به یک مجموعه مثل فیگورها و اکشن فیگورهای ارباب حلقه ها را انتخاب می کند و یا برند خاصی از فیگورها و اکشن فیگور های این فیلم سینمایی را انتخاب می کنید و هر شخصیتی از آن می بینید می خرید. این موضوع که شما به چه شکل از اکشن فیگور علاقه مند هستید تا حدودی به شما کمک می کند که برآورد هزینه را انجام دهید.

برای مثال شخصی تصمیم می گیرد کلکسیونی از فانکوپاپ جمع آوری کند ، قیمت هر فیگور فانکوپاپ در ایران بین 80.000 تومان تا 900.000 تومان که این اختلاف قیمت به دلیل برند بودن یا نبودن جعبه دار بودن یا نبودن می باشد.

پس با در نظر گرفتن این موضوع اگر شما بخواهید یک مجموعه 30 عددی شامل فیگورفانکوپاپ های کپی بدون جعبه داشته باشید، مبلغ معادل 2.400.000 تومان برای شما هزینه دارد.

اما مارکتینگ فیگور و اکشن فیگور همیشه شما را شگفت زده می کند و هر ماه محصولاتی جدید و چشم نواز راهی بازار فروش می کنند، پس این مبلغ می تواند استارت اولیه یک کلکسیون دار یا شخصی باشد که اتاق گیم خود را با فیگور یا اکشن فیگور زیباتر می کند.
راحت ترین نوع جمع آوری کلکسیون نداشتن انتخابی مشخص است، یعنی شما هر فیگور یا اکشن فیگوری که خوشتان می آید را خریداری کنید و خودتان را محدود به سبکی خاص مثل بازی های کامپیوتری یا برند خاص نکنید، ممکن است شما یک جا از فیگور اسپایدر من خوشتان بیاید و جایی دیگر از اکشن فیگور جیسون ورهیز از ژانر ترسناک سینما حالا اگر شما سبک خاصی را زیر نظر داشته باشید از داشتن چندین فیگور زیبا و چشم نواز محروم می شوید.

با در نظر گرفتن نکات بالا می توانیم مجموعه ای داشته باشیم که با 2.000.000 تومان یا کمتر از آن جمع آوری شده و یا می توانیم مجموعه ای داشته باشیم که با قیمت یک آپارتمان برابری می کند.
به عنوان مثال شرکت هات تویز یا ساید شو محصولاتی با قیمت 8.000.000 الی 30.000.000 تومان دارد که برای خرید چند تا از این فیگورها می بایست مبلغی نزدیک به 100.000.000 تومان هزینه کنید.

پس با در نظر گرفتن بودجه شخصی خود به انتخاب فیگورها و اکشن فیگورها بپردازید.
یکی از ارزان ترین و زیباترین ها برای داشتن کلکسیون خاص اکشن فیگور کیوپاسکت ها هستند که در سایت تاینی آنلاین نزدیک به 50 مدل فیگور کیوپاسکت موجود است و شما می توانید با مبلغ کم صاحب مجموعه ای زیبا باشید.
انتخاب برند و سایز یک اکشن فیگور می تواند کمک بسیار زیادی در تعیین قیمت این محصولات به شما بکند برای مثال اکشن فیگورهای نکا سایز 7 اینچ یا همان 17 سانتی متری جعبه دار که قیمت تقریبی آن ها بین 700 تا 1.200.000 تومان است و این اختلاف قیمت بیشتر به دلیل کمیاب بودن یا نبودن یک محصول می باشد پس با یک حساب و کتاب سرانگشتی می توانید بفهمید که چه مبلغی را می بایست برای داشتن کلکسیون اکشن فیگورهای نکا صرف کنید.
در سال های اخیر تزئین اتاق گیم به یک کار تخصصی تبدیل شده است داشتن نور مناسب و یا خرید اکشن فیگورهای مناسب اتاق از نظر سایز و غیره اهمیت خیلی زیادی پیدا کرده که در مقاله های بعدی به آن اشاره خواهیم کرد.

 جمع بندی نکات بالا

  •  کلکسیون داشتن قیمت مشخص ندارد اما می توانید تا حدودی برآورد قیمت داشته باشید.
  • برای جمع آوری کلکسیون خود را محدود به برند یا ژانر خاص نکنید زیرا این امر موجب سخت شدن انتخاب می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

22  +    =  24

تخفیف نقدی !
20.000 تخفیف
100 هزارتومان تخفیف
خیلی نزدیک بود !
15000 تومان
30.000 تومان تخفیف
25000 تومان تخفیف
سری بعدی حتما برنده میشی
برنده شدی
هفته دیگه حتما برنده میشی
200.000 تومان تخفیف نقدی
متاسفم نشد که بشه
شانس خودتو امتحان کن !
گردونه شانس !هر هفته یک بار میتونی از گردونه استفاده کنی !کلی جایزه منتظرتونه پس همین حالا شانستو امتحان کن ایمیلتو  حتما وارد کن  
ایمیلتو وارد کن  حتما کد تخفیف جایزه را کپی کن موقع خرید ازش استفاده کن