خرید فیگورهای فانکو پاپ

خرید فیگور فانکوپاپ

خرید فیگورهای فانکو پاپ می‌ تواند هیجان‌ انگیزترین خریدی باشد که تا به حال انجام داده‌ اید. فیگورهای جذابی که بزرگ و کوچک عاشق آن هستند. اگر دوست دارید بیشتر در مورد این فیگورها بدانید در ادامه با ما همراه باشید.

تاریخچه فیگورهای فانکو پاپ

فیگور یا طرح بدن همواره مورد توجه اسباب بازی سازها بوده است. از شکل دست‌ ها و پاها گرفته تا طرح لباس و اکسسوری‌ هایی که یک اسباب بازی باید داشته باشد. اما طی چند سال اخیر یکی از اسباب‌ بازی‌ های محبوبی که در میان کودکان و حتی بزرگسالان بیشتر به چشم می‌ خورد؛ فیگور فانکو پاپ است.
فانکو در واقع یک شرکت اسباب بازی سازی می‌ باشد که بیش از 20 سال است انواع اسباب بازی‌ های جذاب را تولید می‌ کند. از عروسک‌ های داخل تخم مرغ شانسی گرفته تا عروسک‌ های چند اینچی جذاب و کوچک از جنس پلاستیک.
فانکو پاپ‌ ها در واقع عروسکی از شخصیت های محبوب کارتونی یا سینمایی هستند. شرکت فانکو این عروسک‌ ها را از جنس پلاستیکی به نام وینیل می‌ سازد. مشخصه اصلی فیگورهای فانکو پاپ سری بزرگ و مربعی شکل و بدنی کوچکتر از سر است. شبیه به یک کاریکاتور بامزه از شخصیت‌ های محبوب سینمایی. از نظر اندازه نیز فیگورها متنوع بوده و از 6 سانتی ‌متر تا 24 سانتی‌ متر متغیر است.
این شرکت از سال 2011 به طور جدی در حال تولید و عرضه این محصولات می‌ باشد. فانکو پاپ ها از روی شخصیت‌ های سینمایی مانند هالک، هری پاتر، دامبلدور، مجموعه بازی تاج و تخت، انیمیشن اسکوبی دو و…. ساخته شده‌ اند. اگر چه در ساخت جزئیات عروسک اغراق دیده می‌ شود؛ اما تشخیص این که این فیگور متعلق به چه شخصیتی است، کاملا ساده است.

 

اکشن فیگور فانکوپاپ

 

رده سنی علاقه ‌مندان به فانکو پاپ ها

اگرچه این محصولات بیشتر اسباب ‌بازی هستند اما باید این را در نظر داشته باشید که شرکت سازنده آن یعنی فانکو هیچ رده سنی خاصی برای آن در نظر نگرفته و در هر سنی که باشید می‌ توانید از خرید آن لذت ببرید. بیشتر کلکسیونر‌ها برای خرید فیگورهای فانکو پاپ جدید لحظه شماری می‌ کنند. برخی از آنها آنقدر کمیاب هستند و یا به مقدار کم تولید می‌ شوند که ممکن است با قیمت‌ های گزاف بالای 1000 دلار نیز توسط علاقه ‌‌مندان معامله شود.
فانکو چند سالی است که از برخی از کلکسیون‌ های خود در نمایشگاه کامیک کان رونمایی می‌ کند. از این رو طرفداران اکشن‌ فیگورهای فانکو به این نمایشگاه هجوم برده و عروسک‌ ها را خریداری می‌ کنند. علت علاقه و خرید سریع فانکو پاپ‌ ها هم کمیاب‌ و محدود بودنشان است. فانکو این محصولات را تنها در کمیک کان معرفی کرده و همان یک بار نیز تولید می‌ کند.

انواع اسباب بازی فیگور فانکو

اگر چه شرکت فانکو به تولید انواع فیگور معروف است؛ اما این شرکت با گسترش دامنه کاری خود به دنبال جذب مشتریان بیشتری است. از جمله محصولات دیگر می‌ توان به عروسک‌ های پولیشی، بازی‌ های فکری و اسباب‌ بازی‌ های کوچک و جذاب دیگر نیز اشاره کرد. این برند به تازگی حتی شیرینی های مخصوص صبحانه تولید کرده و درون آنها برای علاقه‌ مندان فیگورهای فانکو پاپ گذاشته است.
همچنین فانکو تخم مرغ شانسی‌ هایی درست کرده که کلکسیون داران بشدت عاشقش هستند. شما مطمئنید که قرار است یک فانکو پاپ داشته باشید، اما نمی‌دانید کدام یک از فیگورها نصیبتان می‌ شود. علاقه‌ مندان معمولا بیش از 2 تا از این تخم مرغ شانسی‌ ها را خریداری می‌ کنند و شانس خود را برای دریافت فانکو پاپ های بیشتر امتحان می‌ کنند.

 

فانکوپاپ

 

انواع اکشن فیگور از نظر رنگ

در زمان خرید فیگورهای فانکو پاپ با رنگ‌ بندی‌ های متنوعی رو به رو می‌ شوید. برخی از آن‌ ها رنگی بوده و برخی دیگر به صورت سیاه و سفید تولید شده‌ اند. همچنین برخی از آنها در تاریکی شب دارای درخشش هستند. برای این که اکشن فیگور شما در تاریکی شب بدرخشد؛ باید در طول روز آن را زیر نور خورشید قرار دهید.

فیگورهای معطر

نه تنها در انتخاب و خرید فیگور فانکو پاپ می‌ توانید کاراکتر و رنگ را انتخاب کنید؛ بلکه می‌ توانید انواع معطر آن را نیز خریداری کنید. فانکو پاپ‌ های معطر با بوهای طبیعی مانند توت فرنگی، شکلات و وانیل روانه بازار شده‌ اند و نظرات مثبتی نیز به خود جذب کرده‌ اند.

تشخیص اصل و فیک فانکو پاپ

فانکو پاپ‌ ها از یک پلاستیک انحصاری به نام وینیل تولید شده‌ اند. این پلاستیک دارای حق انحصاری بوده و تنها توسط این شرکت استفاده می‌ شود. در برابر گرما حساس بوده و حالت منعطفی به خود می‌ گیرد. فانکو پاپ های اصل دارای یک سوراخ در قسمت زیرین خود است تا پایه به آن متصل شده و بتوانید به صورت ایستاده آن را قرار دهید.
همچنین بر روی این اسباب بازی ها یک سری شماره قرار گرفته که برای هر فانکو پاپ منحصر به فرد است. این موارد نشان دهنده اصل بودن محصول است و می‌ توانید در نهایت در زمان خرید فیگورهای فانکو پاپ به این توجه کنید که سر فیگور با کمی تلاش از بدنش جدا می‌ شود. چیزی که کمتر در نسخه‌‌ های فیک قابل مشاهده است.

چطور از فیگور خود مراقبت کنم؟

هر چند که فانکو پاپ سعی کرده تا فیگورهای مقاومی تولید کند؛ اما ممکن است برای شما هم پیش بیاید که تکه‌ ای شکسته پیدا کنید. یا این که خم شده باشد. یکی از راه‌ های مراقبت از فیگور این است که آن را در جایی که ممکن است توسط کودکان یا حیوانات بلعیده شود قرار ندهیم. همچنین برای جلوگیری از خراب شدن رنگ بدنه اسباب بازی آن را جلوی آفتاب نگذاریم و از مواد شوینده، الکل و حلال رنگ برای تمیز کردن آن استفاده نکنیم.

 

فیگور فانکو

 

مراحل تعمیر فیگور فانکو پاپ

اگر بعد از خرید فیگورهای فانکو پاپ و مدتی استفاده از آن، فیگور دچار شکستگی یا خمیدگی شد، نگران نباشید می‌ توانید به سادگی آن را تعمیر کنید. برای راست کردن خمیدگی، فیگور را درون آب داغ قرار دهید تا پلاستیک نرم شود. سپس فورا آن را راست کرده و اجازه دهید تا خنک و سفت شود.
اگر شکستی در فیگور شما وجود دارد؛ از چسب بی رنگ و یا اپوکسی استفاده کنید. با یک لایه نازک چسب دو قطعه را به هم متصل کنید. از چسب رنگی و یا لایه ضخیم استفاده نکنید، زیرا چسب بقیه پلاستیک را می خورد یا آن را زمخت کرده و از فرم می‌ اندازد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  +  20  =  27

تخفیف نقدی !
20.000 تخفیف
100 هزارتومان تخفیف
خیلی نزدیک بود !
15000 تومان
30.000 تومان تخفیف
25000 تومان تخفیف
سری بعدی حتما برنده میشی
برنده شدی
هفته دیگه حتما برنده میشی
200.000 تومان تخفیف نقدی
متاسفم نشد که بشه
شانس خودتو امتحان کن !
گردونه شانس !هر هفته یک بار میتونی از گردونه استفاده کنی !کلی جایزه منتظرتونه پس همین حالا شانستو امتحان کن ایمیلتو  حتما وارد کن  
ایمیلتو وارد کن  حتما کد تخفیف جایزه را کپی کن موقع خرید ازش استفاده کن