خرید اکسسوری کارتونی

شاید شما هم تا به امروز اسم اکسسوری به گوشتان خورده باشد، ولی با آن آشنایی نداشته باشید. اکسسوری‌ ها دارای انواع متنوعی هستند و برای سنین مختلف تولید می‌ شوند. یکی از این انواع اکسسوری ها، اکسسوری کارتونی است که این روزها در بین کودکان و حتی نوجوانان طرفداران بسیاری به دست آورده است. در این مقاله به معرفی اکسسوری و انواع آن پرداخته‌ایم.

اکسسوری چیست و چه انواعی دارد؟

اکسسوری و یا accessory واژه‌ ای انگلیسی است که در زبان فارسی به لوازم جانبی ترجمه می‌ شود. اکسسوری‌ یکی از موارد مهم در دنیای مد و فشن است و به لوازمی به جز لباس‌ های اصلی اطلاق می‌ شود که در کنار لباس‌ های اصلی فرد قرار گرفته و موجب زیباتر شدن استایل فرد مذکور می‌ شود. خرید اکسسوری‌ با توجه به سن و سال فرد متغیر خواهد بود. به طور مثال اکسسوری‌ های کودکان به وسایل جانبی مخصوصی گفته می‌ شود که در کنار پوشاک اصلی استفاده می‌ شود. از جمله این اکسسوری‌ ها می‌ توان به گردنبندهایی با شکل شخصیت‌ های کارتونی و یا کوله پشتی‌ هایی با طرح انیمیشن‌ های معروف دنیا اشاره کرد.
به طور کل اکسسوری‌ به دو گروه پوشیدنی و حمل کردنی تقسیم می‌ شود که در ادامه به معرفی این دو نوع پرداخته‌ ایم.

 

خرید اکسسوری بچه گانه

اکسسوری‌ های پوشیدنی

این دسته از اکسسوری‌ ها پوشیده می‌ شوند و از انواع آنها می‌ توان به دستمال گردن، دستمال سر، کت، چکمه، دستمال سر، کراوات، کلاه، کمربند، ساق شلواری، جوراب، جوراب‌ های ساق بلند با طرح‌ های خاص، دستکش، شال، روسری، جواهرات، ساعت و دستبند اشاره کرد.

اکسسوری‌ های حمل کردنی

این دسته از اکسسوری‌ ها حمل می‌ شوند و از انواع آن‌ می‌ توان به کیف دستی، کوله پشتی، کیف پول، کیف جیبی، چترهای آفتابی، چترهای معمولی، عینک آفتابی، بادبزن‌ های دستی، جاکلیدی، آویز و … اشاره کرد.
مهم نیست که از کدام نوع اکسسوری برای زیباتر کردن استایل خود استفاده می‌ کنید، هر کدام از این اکسسوری ها اگر به صورت مناسب و با توجه به سن و سال فرد انتخاب شوند و همچنین از مواردی که دارای رنگ‌های شاخصی هستند استفاده شود، تاثیر مثبتی بر روی استایل شما خواهند گذاشت.

اکسسوری چه اهمیتی در استایل کودک دارد؟

برخی از افراد تصور می‌ کنند که پوشیدن لباس‌ های زیبا بدون هیچ اکسسوری خاصی برای زیباتر کردن استایل آن‌ها کافی است. در صورتی که خرید اکسسوری‌ اگر به صورت مناسب و دقیق انتخاب شود، قابلیت تبدیل کردن لباس‌ های ساده به لباس‌ های چشمگیر را دارند. این قضیه تنها در رابطه با بزرگسالان مطرح نمی‌ شود، بلکه در رابطه با کودکان نیز این مورد صدق می‌ کند. استفاده از اکسسوری‌ های جالب و مناسب با سن تاثیر بسیاری بر روی زیبایی پوشش کودک خواهد گذاشت. والدین بسیاری علاقه به زیبا جلوه دادن کودک خود دارند، به همین دلیل از لباس‌ های متنوع و زیبایی برای زیباتر کردن کودک خود استفاده می‌ کنند. در کنار این لباس‌ ها استفاده از اکسسوری‌ هایی که مورد علاقه خود کودک نیز باشد، هم بر روی استایل کودک تاثیر مثبتی می‌ گذارد و هم موجب خوشحال شدن او خواهد شد.

اکسسوری های مناسب برای کودکان

از اکسسوری‌ هایی که معمولا برای کودکان توسط پدر و مادرشان خریداری می‌ شود، می‌ توان به آویزهای کودکانه، کیف دستی، چتر آفتابی، سبد وسایل بازی، ساعت اتاق کودک، سبد رخت کودک، ساک لباس، کیف و کوله پشتی، کیف پول، آینه و … اشاره کرد. استفاده از اکسسوری‌ ها با رنگ‌ های شاد و یا طرح‌ های خاص در استایل کودک موجب خوشحالی او خواهد شد.
یکی از انواع اکسسوری‌ هایی که کودکان به آنها علاقه بسیاری نشان می دهند، خرید اکسسوری هایی است که در ساخت آن‌ از شخصیت‌ های کارتونی استفاده شده است. کودکان در هر سنی که باشند علاقه بسیاری به انیمیشن ها و یا همان کارتون ها دارند و به نوعی با انیمیشن‌ های مورد علاقه خود زندگی می‌ کنند. در نتیجه اکثر کودکان از داشتن اکسسوری هایی با طرح های کارتونی استقبال می‌ نمایند. به دلیل این علاقه زیاد کودکان به کارتون‌ ها، تولیدکننده های بسیاری به ساخت اکسسوری با استفاده از طرح شخصیت‌ های معروف انیمیشن‌ ها روی آورده‌ اند. حتی برخی از این اکسسوری‌ ها مانند کیف پول و جاسوییچی با طرح انیمیشن‌ های معروف در بین نوجوانان نیز طرفداران بسیاری دارد. حتما دیده‌ اید بعد از معروف شدن یک انیمیشن بازار از کیف و کوله و ساعت و آویز و چترهای آفتابی و این دست از وسایل با طرح آن انیمیشن پر می‌ شود. این قضیه در بازار هر کشوری اتفاق می‌ افتد و هر چه فرانچایز آن کارتون بزرگ تر باشد، تعداد اکسسوری‌ هایی که با توجه به شخصیت‌ های آن انیمیشن ساخته و در بازار عرضه می‌ شود، بیشتر خواهد بود.
در طی سالیان مختلف کارتون‌ های مختلفی در بین کودکان محبوب شدند و هر سال حداقل یک کارتون وجود دارد که در بین کودکان طرفداران بسیاری به دست آورد. از این رو اکسسوری‌ های آن را به وفور در بازار می‌ توانید ببینید. برخی از این کارتون‌ ها بن تن، فروزن، داستان اسباب بازی ها، ابرقهرمان‌ های دی سی و مارول، کارتون‌ های باربی، کارتون Inside Out و لاک پشت های نینجا هستند که پس از شروع پخش آن ها در سراسر دنیا و همچنین کشور عزیزمان ایران طرفداران بسیاری به دست آوردند.

در خرید اکسسوری کارتونی برای کودکان به چه مواردی باید توجه کرد؟

نکته مهمی که در رابطه با خرید اکسسوری‌ های کودکانه وجود دارد، ایمن بودن آنهاست. این اکسسوری‌ ها نباید به صورتی باشند که به بدن کودک آسیب برسانند و به طور کل سلامتی او را به خطر برساند. به طور مثال از آن جایی که کودکان دارای پوست حساسی هستند، استفاده از گردنبندهای بدل می‌ تواند باعث حساسیت نشان دادن پوست آن‌ها شده و در نتیجه به کودک آسیب بزند. و یا استفاده از اکسسوری‌ های تیز برای کودک می‌ تواند موجب زخم کردن بدن او شود. در نتیجه لازم است در هنگام خرید اکسسوری برای کودکان دقت کافی را به خرج دهید و تنها به طرح کارتونی آن اکسسوری بسنده نکنید.
اکسسوری‌ های کارتونی‌ که بر اساس یک یا چند تن از شخصیت‌ های کارتونی محبوب ساخته می‌ شوند، در بین کودکان طرفداران بسیاری دارند. اگر به دنبال خرید اکسسوری کارتونی برای فرزند خود هستید، به سایت تاینی آنلاین سر زده و در بخش اکسسوری‌ ها، اکسسوری‌ های متنوع مخصوص کودکان و نوجوانان را مشاهده کنید. گفتنی است این اکسسوری ها برای کادو دادن نیز بسیار مناسب هستند، پس اگر به دنبال کادویی جذاب برای کودکان خانواده خود هستید، هدیه دادن این اکسسوری ها را از دست ندهید. داشتن یک اکسسوری با طرح کارتونی برای اکثر کودکان جذابیت‌ بسیاری دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

81  +    =  84

تخفیف نقدی !
20.000 تخفیف
100 هزارتومان تخفیف
خیلی نزدیک بود !
15000 تومان
30.000 تومان تخفیف
25000 تومان تخفیف
سری بعدی حتما برنده میشی
برنده شدی
هفته دیگه حتما برنده میشی
200.000 تومان تخفیف نقدی
متاسفم نشد که بشه
شانس خودتو امتحان کن !
گردونه شانس !هر هفته یک بار میتونی از گردونه استفاده کنی !کلی جایزه منتظرتونه پس همین حالا شانستو امتحان کن ایمیلتو  حتما وارد کن  
ایمیلتو وارد کن  حتما کد تخفیف جایزه را کپی کن موقع خرید ازش استفاده کن