بهترین اکشن فیگورهای جهان

خرید فیگور و اکشن فیگور

اکشن فیگورها اسباب بازی های پرطرفدار کودکان امروزی 50 سال است که در کنار ما هستند. ویژگی‌ های منحصر به فرد این اکشن فیگورها کودکان و بزرگسالان زیادی را در سراسر جهان سرگرم کرده است. این محصولات در ده‌ ها هزار شکل مختلف وجود دارد که هر کدام علاقه مندان خاص خود را دارد. در ادامه این مقاله از تاینی آنلاین بهترین اکشن فیگورهای جهان را به شما معرفی خواهیم کرد، پس با ما همراه باشید.

آشنایی با بهترین اکشن فیگورهای جهان

G.I. Joe

اکشن فیگور جی آی جو را می‌ توان جزو اولین‌ ها دانست. این اکشن فیگور استایل‌ های مختلفی داشته و اکسسوری‌ های همراه آن می‌ تواند ساعت‌ ها شما را سرگرم کند. این اکشن فیگور جزو بهترین و معروف‌ ترین اکشن فیگورهای 50 سال اخیر است. اکشن فیگور جی آی جو در مورد نبرد این تیم با تیم شرور کبرا است. شخصیتی که داستان آن همه را هیجان زده می‌ کند.

Chewbacca

یکی دیگر از بهترین اکشن‌ فیگورهای جهان مربوط به کاراکترهای جنگ ستارگان است. این اکشن فیگورها با ظهور شخصیت‌ های جنگ ستارگان بسیار سر و صدا کردند. تقریبا بهترین اکشن فیگوری که در مجموعه ستارگان تا به حال تولید شده نیز کاراکتر Chewbacca است. این اکشن فیگور چندین اکسسوری نیز به همراه داشته و حتی توانایی تولید صدای غرش معروف او را نیز دارد.

Stretch Armstrong

استرچ آرمسترانگ یکی از منحصر به فردترین چهره‌ های اکشن دهه 1990 است. این اکشن فیگور همواره در لیست سرگرم کننده‌‌ ترین‌ ها هم بوده است. اگر چه خود اکشن فیگور ساده به نظر می‌رسد؛ اما طراحی بادوام و رنگ مقاوم آن بسیار دوست داشتنی است. همچنین دست‌ها و پاهای آن به قدری نرم طراحی شده که می‌ توانید آن‌ها را کشیده و حتی به هم گره بزنید.

لاک پشت‌ های نینجا

کمتر فردی را می‌ توانید در دنیا پیدا کنید که با لاک پشت‌ های نینجا آشنا نباشد. شخصیت‌ های محبوبی که علاوه بر کارهای بامزه، توانایی انجام کارهای خارق العاده‌ ای دارند. بیشتر کودکان و نوجوانان به سبب آن ‌ها به هنر‌های رزمی علاقه‌ مند شدند. هنوز بعد از 25 سال اکشن فیگورهای لاک پشت‌ های نینجا جزو بهترین اکشن فیگورهای جهان هستند.

 

فیگور لاک پشت های نینجا

 

بتمن

از بتمنی که سال 1960 آن را معرفی کردند تا بتمنی که در فیلم شوالیه تاریکی بوده‌ است؛ همگی دارای شخصیتی جالب و دوست داشتنی بوده‌ اند. پس منطقی است اسم آن در لیست بهترین اکشن فیگورهای جهان دیده شود. برند‌های زیادی اکشن فیگورهای بتمن را تولید کرده‌ اند و همگی هم بدون استثنا بین مخاطبان بزرگسال و کودک محبوب بوده‌‌ هستند.

فیگور مینی لگوها‌

هزاران نسخه از مینی لگوها به بازار عرضه شده است. اکشن فیگور‌های مینی لگو بسیار محبوب‌ اند و علاوه بر کودکان و بزرگسالان، مجموعه‌ داران زیادی نیز انواع آنها را جمع آوری می‌ کنند. این مینی لگوها به بزرگی نسخه‌ های قبل خود نیستند و به راحتی حمل می‌ شوند. همین سبب شده تا جزو بهترین اکشن‌ فیگورهای جهان باشند.

ترانسفورمرها

حتما شما هم بارها فیلم ‌ها و انیمیشن‌ هایی را دیده‌ اید که در آن عده‌ ای از ربات‌ های تبدیل شونده به زمین آمده و در کنار انسان‌ ها زندگی می‌ کنند. نکته هیجان انگیز در مورد آن‌ ها توانایی تبدیل شدنشان به ماشین است. اکشن فیگورهایی که از آنها تولید شده نیز جزو محبوب ‌ترین‌ ها هستند. اما در این بین می‌ توان به آپتیموس پرایم به عنوان بهترین فیگور اکشن این مجموعه اشاره کرد.

 

خرید فیگور و اکشن فیگور

 

Buzz Lightyear

باز لایتر شخصیتی کارتونی است که با انیمیشن دنیای اسباب بازی‌ ها پا به دنیای جدید گذاشت. وودی عروسکی قدیمی و کهنه بود که در کنار اندی پسر بچه خوشحال داستان اسباب بازی‌ ها زندگی می‌ کرد. اما باز لایتر یک اسباب بازی جدید و پر هیجان‌ تر برای اندی بود. اکشن فیگورهای جذابی با الهام از Buzz تولید شده اند. محبوبیت باز لایتر سبب شده تا اکشن فیگورهایی که از این شخصیت تولید شده نیز بسیار دوست داشتنی و پر طرفدار باشند.

شرکت‌ های سازنده بهترین اکشن فیگورهای جهان

در انتخاب اکشن فیگورهای محبوب، تنها کاراکترها مهم نیستند، شرکت‌ های سازنده نیز اهمیت ویژه‌ ای دارند. در واقع این شرکت‌ های سازنده هستند که اکشن فیگورها را جذاب تولید می‌ کنند و کاراکترها را از قالب فیلم ها به دنیای واقعی می‌ کشانند. در ادامه به معرفی محبوب‌ ترین شرکت‌ های سازنده اکشن فیگورها پرداخته ایم.

Diamond Select Toys

در سال 1999 شرکت Diamond Select Toys فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت انواع اسباب بازی و اکشن فیگور را برای کودکان و بزرگسالان تولید می‌ کند. شعار این شرکت “بهترین از همه جهان” است و سعی کرده همواره مانند شعارش عمل کند. برخی از محبوب‌ ترین اکشن فیگورهای جهان نیز ساخت این شرکت است. شرکت دایموند با مشارکت شرکت‌ های دیزنی، مارول کامیکس، وارنر برادرز و… اکشن فیگورهای متنوع این کمپانی‌ ها را با مجوزهای رسمی تولید و روانه بازار کرده‌ است.

McFarlane Toys

مک فارلین تویز متخصص در ساخت شخصیت‌ های اکشن، طنز، بازی ویدیوی، موسیقی، ستارگان ورزشی و… است. مک فارلین در دهه 90 میلادی اکشن فیگورهای جذابی تولید می‌ کرد و اکثر جوانان آن دهه خاطرات خوبی از این برند دارند. این شرکت هنوز هم محبوب است و اکشن فیگورهایی که تولید می‌ کند بیشتر در زمینه افراد مشهور و شخصیت‌ های دنیای انیمیشن و فیلم است.

DC Multiverse

DC Multiverse تقریبا کار خود را از سال 2018 شروع کرده‌ است. اما به سرعت معروف شده و فیگورهای محبوبی را روانه بازار کرده است. این کمپانی حق تولید اکشن فیگورهای کمپانی دی سی را در دست دارد. فیگورهای تولیدی این شرکت 6 تا 12 اینچی بوده در جزئیات بسیار شبیه به نسخه اصلی خود هستند. بیشتر فیگورهای این برند در بین بزرگسالان محبوب است. از بهترین اکشن فیگورهای DC Multiverse می‌توان به Wonder Woman و Steve Trevor گرفته تا Aquaman و The Flash اشاره کرد.

NECA

NECA یک تولید کننده آمریکایی است که مجموعه‌ های مختلفی از شخصیت‌ های فیلم، بازی، موسیقی، ورزش و … را تولید می‌ کند. اکشن فیگورهایی که این کمپانی تولید می‌ کند به سرعت فروش رفته و بین بزرگسالان بسیار محبوب است. اکثر کلکسیونرهای بزرگی که بهترین اکشن فیگورهای جهان را جمع آوری می‌ کنند؛ حتما در مجموعه خود چند اکشن فیگور نایاب و خاص از این کمپانی را دارند. معروفیت این برند به سبب تولید و عرضه فیگور کاراکترهایی است که بین مخاطبان بسیار محبوب هستند. از جمله معروف‌ ترین اکشن فیگورهایی که این کمپانی تولید کرده است، می‌ توان به مجموعه‌ های گرگ و میش (Twilight)، شکارچی (Predator) و بازیکن انتخاب شده (Player Select) اشاره کرد.

Hasbro

شرکت Hasbro جزو بهترین شرکت‌ هایی است که اکشن فیگورهای محبوب و برتر دنیا را تولید کرده‌ است. این کمپانی را رهبر بازار می‌ نامند. هاسبرو بزرگترین تولید کننده اکشن فیگورهای جهان بوده و برخی از کمپانی‌ های دیگر را نیز خریداری کرده و به مجموعه خود اضافه کرده‌ است. این کمپانی توانایی حق انحصاری تولید معروف‌ ترین کاراکتر‌های فیلم و بازی جهان را نیز در دست دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

47  +    =  54

تخفیف نقدی !
20.000 تخفیف
100 هزارتومان تخفیف
خیلی نزدیک بود !
15000 تومان
30.000 تومان تخفیف
25000 تومان تخفیف
سری بعدی حتما برنده میشی
برنده شدی
هفته دیگه حتما برنده میشی
200.000 تومان تخفیف نقدی
متاسفم نشد که بشه
شانس خودتو امتحان کن !
گردونه شانس !هر هفته یک بار میتونی از گردونه استفاده کنی !کلی جایزه منتظرتونه پس همین حالا شانستو امتحان کن ایمیلتو  حتما وارد کن  
ایمیلتو وارد کن  حتما کد تخفیف جایزه را کپی کن موقع خرید ازش استفاده کن