برای خرید لگو (سازه‌ های آجری) چقدر باید هزینه کنیم؟

لگو با قیمت مناسب

بازی ‌ها و اسباب بازی‌ ها عضو جدا نشدنی زندگی کودکان هستند. آنها از همان کودکی دوست دارند بسازند و خراب کنند. برای این که چه چیزی بهتر از لگوها یا سازه‌ های آجری. انواع مختلف این سازه‌ های آجری برای سنین مختلف طراحی شده و تقریبا می‌ توانید از آن‌ برای سرگرم کردن بچه‌ ها چه دختران و چه پسران استفاده کنید. اما فکر می‌ کنید برای خرید لگو یا سازه‌ های آجری چقدر باید هزینه کنید؟ در این مطلب بیشتر در مورد این اسباب بازی‌ ها و کارایی آن‌ ها صحبت می‌ کنیم. همچنین به شما خواهیم گفت که تا چه حدود باید هزینه کنید.

 

لگو

 

لگو یا سازه آجری چیست؟

لگوها قطعات کوچک و رنگارنگی هستند که به صورت آجر طراحی شده‌ اند. این اسباب بازی محبوب به گونه ای طراحی شده است که چندین نسل از کودکان دنیا با آن بازی کرده و سرگرم شده‌ اند. این اسباب بازی جذاب نقش زیادی در خلاقیت کودکان زیادی داشته است. لگو در لغت به معنای قرار گرفتن در کنار هم است. این اسباب بازی به شکلی طراحی شده است تا بتوانید آنها را به میل خود در کنار هم قرار دهید.

تاریخچه شرکت لگو

در شهر کوچک و دور افتاده‌ ای در دانمارک فردی به نام کریستین سن شرکتی را تاسیس کرد و اسباب بازی‌ های لگویی خود را فروخت. این اسباب بازی به قدری معروف شد که به محبوبیت جهانی رسید. اولین لگوها در سال 1932 تولید شدند. اولین لگوها همگی از جنس چوب بوند و توسط 7 کارگر تولید می ‌شدند. البته این شرکت در کنار لگو 42 اسباب بازی‌ دیگر نیز تولید می‌ کرد.
در سال 1960 انبار این اسباب بازی که حالا جهانی شده بود؛ در آتش سوخت. بنابراین دیگر لگوها را از جنس چوب نساختند. هرچند هنوز هم نمونه‌ های چوبی از آن دیده می‌ شوند؛ اما نوع پلاستیکی آن دارای محبوبیت زیادی است.
لگوها به مرور زمان تکامل یافته از قطعات کوچک به مدل‌ های مختلفی مانند مجموعه‌ های لگوی شهر، قلعه، فضا، دزدان دریایی، جنگ ستارگان، هری پاتر، ماشین، موتور و … نیز به بازار عرضه شدند.

انواع مختلف لگو

لگوها انواع مختلفی دارند. از انواع ریز گرفته تا تکه‌ های درشت. همچنین لگوها شکل پیشرفته‌ تری به خود گرفته و انواع آنها به همراه نقشه و طرح‌ های جذاب نیز ارائه می‌ شوند.
اما بسته به سلیقه خود می‌ توانید انواع ریز یا درشت آن را تهیه کنید. همچنین در نظر داشته باشید که لگوها در بسته‌ بندی‌ هایی با تعداد مشخص نیز ارائه می‌ شوند. به طوری که می‌ توانید لگوهایی با اندازه‌ های 5 تایی تا 500 تایی تهیه کنید. بدیهی است هر چه تعداد آنها بیشتر باشد؛ هزینه نهایی نیز بیشتر خواهد بود.

انواع لگو برای سنین مختلف

لگو اسباب بازی محبوبی است که برای هر نسل و هر سن چیزی برای ارائه دارد. انواع مختلف لگو را می‌ توانید از دو سالگی در اختیار کودکان خود قرار دهید. با این حال اگر فرزند شما در سنین 2 الی 4 سالگی است؛ بهتر است از لگوهای درشت و بزرگ با تعداد کم استفاده کنید. در این سن کودک در مرحله تشخیص دهانی است. بنابراین دوست دارد هر چیزی را با دهان خود امتحان کند. اگر قطعات کوچک باشند؛ احتمال پریدن در گلو و یا خفگی نیز وجود خواهد داشت.
اما این محصول در تعداد بالا و با اندازه‌ های کوچکتر نیز روانه بازار شده‌ اند. می‌ توانید آنها را برای کودکان بالای 5 سال تهیه کنید. تعداد بیشتر لگوها دست کودک را برای بازی بازتر می‌ گذارد.

هزینه خرید لگو یا سازه آجری

لگوها جزو اسباب بازی ‌هایی هستند که بیشتر بچه‌ ها عاشقش هستند. می‌ توانید انواع مختلف آن را برای دختران و پسران هدیه ببرید و یا آن را برای فرزندان خود خریداری کنید.
فاکتورهای زیادی بر روی قیمت نهایی محصول تاثیر می‌ گذارند. اولین فاکتور تعداد لگوها است. بدیهی است هر چه تعداد لگوها بیشتر باشد؛ هزینه بیشتری باید پرداخت کنید. همچنین اندازه لگوها نیز مهم هستند. معمولا چند لگوی درشت در کنار هم ارزان‌ تر از لگوهای بزرگ و کوچک در یک بسته بندی است. همچنین در نظر داشته باشید که جنس لگوها نیز در قیمت آن تاثیرگذار است. اگر چه لگوها بیشتر از جنس پلاستیک هستند؛ اما برخی از آنها از پلاستیک‌ های مرغوب تولید می‌ شوند. نسخه ایرانی لگو نیز تولید شده است. از نظر ظاهری شبیه به نسخه خارجی است. اما به سبب تولید داخلی، نسبت به نمونه خارجی ارزان قیمت‌ تر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

50  +    =  57

تخفیف نقدی !
20.000 تخفیف
100 هزارتومان تخفیف
خیلی نزدیک بود !
15000 تومان
30.000 تومان تخفیف
25000 تومان تخفیف
سری بعدی حتما برنده میشی
برنده شدی
هفته دیگه حتما برنده میشی
200.000 تومان تخفیف نقدی
متاسفم نشد که بشه
شانس خودتو امتحان کن !
گردونه شانس !هر هفته یک بار میتونی از گردونه استفاده کنی !کلی جایزه منتظرتونه پس همین حالا شانستو امتحان کن ایمیلتو  حتما وارد کن  
ایمیلتو وارد کن  حتما کد تخفیف جایزه را کپی کن موقع خرید ازش استفاده کن