اکشن فیگور ارزان و با کیفیت را از کجا تهیه کنیم؟

اکشن فیگور با کیفیت

فیگور و اکشن فیگور نوعی از اسباب بازی و یا مجسمه به شمار می‌ آیند که در بین تمامی گروه‌ های سنی و هر جنسیتی از محبوبیت بسیاری برخوردار هستند. در این مقاله به معرفی فیگور و اکشن فیگور و نکاتی در رابطه با خرید این دو نوع از محصولات دوست داشتنی و نوستالژیک پرداخته‌ ایم.

اکشن فیگور و فیگور چیست؟

در ابتدا بهتر است آشنایی مختصری با این دو نوع محصول داشته باشیم. اکشن فیگور و فیگور مجسمه‌ هایی ساخته شده از پارچه، چوب، پلاستیک و … هستند که از روی یک شخصیت حقیقی و یا خیالی در ابعاد کوچکتر از سایز واقعی ساخته می‌ شوند. این شخصیت‌ ها می‌ توانند شخصیت‌ های خیالی دنیای فیلم و سریال، دنیای کتاب، دنیای بازی‌ های ویدیویی و … و یا شخصیت‌ های واقعی دنیای ورزش، دنیای سیاست، دنیای هنر و … باشند.
ممکن است در مغازه‌ ای دیده باشید فروشنده این محصول را برای کودکان به عنوان اسباب بازی و برای بزرگسالان با نام‌ های فیگور و اکشن فیگور معرفی کند. در نتیجه همین برخورد فروشنده با افراد مختلف می‌ توان فهمید که فیگور و اکشن فیگور دارای محدودیت سنی نبوده و هر فردی در هر سنی می‌تواند از داشتن این وسایل لذت برد. البته برخی از فیگورها و اکشن فیگورها به دلیل دارا بودن نقاط تیز برای کودکان پایین 3 سال ممنوع بوده و باید دور از دسترس آن ها قرار بگیرد. همچنین اکشن فیگورها و فیگورها دسته‌ بندی جسنیتی نیز نداشته و هم دختران و هم پسران می‌ توانند علاقمند به داشتن این محصولات دوست داشتنی باشند.

 

فانکوپاپ

فانکوپاپ چیست؟

در کنار فیگور و اکشن فیگور، ممکن است نام فانکوپاپ نیز به گوشتان خورده باشد. فانکوپاپ‌ ها که این روزها در بین طرفداران دنیای سینما و تلویزیون محبوب شده‌ا ند، نوعی از فیگورها هستند که به دلیل ظاهر خاصی که دارند به محبوبیت رسیده‌ اند. فانکو پاپ فیگوری محصول شرکت آمریکایی فانکو است که به صورت مربعی و در ابعاد کوچک از روی شخصیت‌های خیالی و حقیقی ساخته می‌شود. در بین محصولات این شرکت، فانکوپاپ‌ های شخصیت‌ های اونجرز طرفداران بسیار زیادی دارند و این محصولات سالانه سود بسیاری برای این شرکت به ارمغان می‌ آورند.

اکشن فیگور و فیگور دارای چه شباهت‌ ها و تفاوت‌ هایی هستند؟

هر دوی این محصولات به شکل مجسمه بوده و از روی شخصیت‌ های خیالی و حقیقی ساخته شده‌ اند. همچنین هر دوی این محصولات دارای ابعادی کوچکتر از ابعاد واقعی آن شخصیت هستنند، ولی در یک محدوده مشخص می‌ توانند دارای ابعاد متفاوتی باشند.
در رابطه با تفاوت این دو محصول، ثابت و متحرک بودن این دو بزرگترین وجه تمایز بین فیگور و اکشن فیگور است. فیگورها ثابت بوده و قابلیت حرکت ندارند در صورتی که اکشن فیگورها متحرک بوده و قابلیت حرکت مفاصل را دارند. به دلیل همین ویژگی حرکت دادن دست و پا و گردن، اکشن فیگورها در بین کلکسیونرها طرفداران بیشتری داشته و این محصول را بیشتر می‌ توانید در بین کلکسیون کلکسیونرها ببینید. شما می‌ توانید دست‌ های یک اکشن فیگور را از آرنج خم کرده، پاهای این محصول را از قسمت زانو و لگن جا به جا کرده و گردن آن را به صورت 360 درجه بچرخانید.

در رابطه با خرید اکشن فیگور به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

در هنگام خرید اکشن فیگورها نیز مانند هر محصولی باید به نکاتی خاص در رابطه با آن محصول توجه داشته باشید. در ادامه مهم‌ ترین این نکات را آورده‌ ایم.

نوع اکشن فیگور

اکشن فیگورها دارای انواع مختلفی هستند و کمپانی‌ های بسیاری تا به امروز از روی شخصیت‌ های محبوب اکشن فیگور ساخته‌ اند. اگر به دنبال خرید اکشن فیگور از کمپانی خاصی هستید، بهتر است دقت کافی به نوع آن داشته باشید.

متحرک بودن مفاصل

همان‌ طور که پیش‌تر گفتیم، تفاوت بین فیگور و اکشن فیگور در حرکت دادن مفاصل آن اکشن فیگور است. اگر به دنبال خرید اکشن فیگور هستید، باید به این نکته توجه کافی داشته باشید. همچنین اگر به صورت آنلاین خرید می‌ کنید، برای مطمئن شدن از اکشن فیگور بودن محصول مد نظر می‌ توانید با پشتیبانی سایت فروشگاهی مذکور تماس گرفته و در این باره سوال کنید.

قابلیت شستشو

اگر تمیز ماندن اکشن فیگور برایتان از اهمیت بالایی برخوردار است و می‌ خواهید هر چند وقت یک بار کلکسیون خود را گردگیری کنید، بهتر است به دنبال نوعی از اکشن فیگور باشید که قابلیت شستشو را داشته باشد. درست است که شستشوی اکشن فیگورها به خودی خود سخت است، ولی باز در بین انواع مختلفی که از اکشن فیگور وجود دارد، برخی از آن‌ها به هیچ وجه قابلیت شستشو را ندارند.

جنس اکشن فیگور

مواد استفاده شده در ساخت اکشن فیگور به طور مستقیم بر روی کیفیت و قیمت آن اثر می‌ گذارد. از این رو در هنگام خرید دقت کافی به جنس این محصول داشته باشید تا در مقابل یک کیفیت معمولی، قیمت بالایی در حد قیمت یک اکشن فیگور با کیفیت از شما دریافت نشود.

ویژگی‌های خاص

برخی از اکشن فیگورها دارای ویژگی‌ های خاص مانند قابلیت پخش صدا و یا موسیقی هستند. این صدا می‌ تواند پخش عبارتی معروف از آن شخصیت و یا پخش یک سری جملات روزمره باشد. و همچنین این موسیقی گذاشته شده بر روی اکشن فیگور می‌ تواند موسیقی زمینه فعالیت آن کاراکتر باشد. اگر به دنبال داشتن چنین ویژگی‌ هایی در اکشن فیگور خود هستید بهتر است بدانید که این نوع از محصول به دلیل ویژگی خاصی که دارد گران‌تر از اکشن فیگورهای معمولی فروخته می‌ شود.

قیمت محصول

برای بسیاری از ما قیمت یک محصول از مهم‌ترین ویژگی‌ های مرتبط به یک محصول است. البته این نکته حائز اهمیت است که قیمت رابطه مستقیمی با کیفیت داشته و هر چه قیمت بالاتری برای یک اکشن فیگور پرداخت کنید، به محصول با کیفیت ‌تری دست پیدا خواهید کرد.

خرید اکشن فیگور ارزان و با کیفیت از سایت تاینی آنلاین

این روزها خرید اینترنتی در بین عموم مردم بسیار رواج یافته است، از این رو اعتماد به خرید آنلاین بیشتر شده و مردم بیشتری از این طریق خرید خود را انجام می‌ دهند. مجموعه تاینی آنلاین از سال 1390 شروع به فعالیت کرده است و با توجه به تجربه زیادی که در زمینه فروش اسباب‌ بازی به دست آورده است، بهترین و باکیفیت ‌ترین محصولات را در اختیار شما قرار می‌ دهد. اگر به دنبال خرید یک اکشن فیگور ارزان و با کیفیت هستید، به بخش اکشن فیگورهای سایت تاینی آنلاین بروید تا انواع مختلفی از این محصول را به همراه بهترین قیمت در بازار مشاهده کنید. در صورت داشتن هر سوال در رابطه با هر محصول در سایت تاینی آنلاین می‌ توانید با شماره تماس‌ های موجود در سایت تماس گرفته و با پشتیبانان سایت ارتباط برقرار کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5  +  2  =  

تخفیف نقدی !
20.000 تخفیف
100 هزارتومان تخفیف
خیلی نزدیک بود !
15000 تومان
30.000 تومان تخفیف
25000 تومان تخفیف
سری بعدی حتما برنده میشی
برنده شدی
هفته دیگه حتما برنده میشی
200.000 تومان تخفیف نقدی
متاسفم نشد که بشه
شانس خودتو امتحان کن !
گردونه شانس !هر هفته یک بار میتونی از گردونه استفاده کنی !کلی جایزه منتظرتونه پس همین حالا شانستو امتحان کن ایمیلتو  حتما وارد کن  
ایمیلتو وارد کن  حتما کد تخفیف جایزه را کپی کن موقع خرید ازش استفاده کن