اکشن فیگورهای گیم محبوب تر هستند یا فیلم و سریال؟

خرید فیگور و اکشن فیگور

در ابتدا باید به سلیقه ای بودن این موضوع اشاره کنیم که هر فرد با توجه به علاقه و سلیقه خود اقدام به خرید و جمع آوری فیگور و اکشن فیگور می کند.

اما امروز می خواهیم کمی تخصصی تر به این انتخاب ها و دلایل آن بپردازیم.

فیگورها و اکشن فیگورهای طرح بازی های کنسولی و کامپیوتری و تاریخچه فیگور

دهه ها از ساخت و فروش اولین فیگورها و اکشن فیگورها می گذرد. در حقیقت می توان اکشن فیگور و فیگور را یکی از زیر مجموعه های مجسمه هایی دانست که در گذشته برای زیبایی و یا نماد خاصی در خانه ها و یا ورودی و میدان های اصلی و مهم شهر ها بنا می شد.

شاید باور این موضوع برای شما سخت باشد اما ساخت فیگورها برای اولین بار توسط سرخپوست ها  انجام شد.

 

خرید فیگور با قیمت مناسب

آن ها با هنرهایی که داشتند اولین بار برای فرزندان خود فیگورهای چوبی از حیوانات و جنگجوها را ساختند و فقط به چشم سرگرمی برای کودک آن ها را می ساختند.

پس فیگورها در دنیای انسان ها ریشه بسیار قدیمی دارند ولی نکته مهم سیر تکامل آن ها بوده که چگونه به شرایط فعلی رسیدند.

با گذشت زمان و پدید آمدن شرکت های قدرتمند در زمینه ساخت و فروش فیگور و اکشن فیگور این شرکت ها توانستند راه خود را از کارخانه های ساخت اسباب بازی جدا کنند.

حتی همین امروز هم خیلی از افراد نمی دانند که فیگور و اسباب بازی کاملا جدا از هم هستند و نمیتوان آن ها را یکسان دانست .

البته امروزه شرکت های ساخت فیگور مثل شرکت هزبرو یا متل لاین محصولات خود را جداسازی کردند و بر روی تمام محصولات رنج سنی  مناسب استفاده از آن ها را درج نموده اند.

شرکت های ساخت فیگور و اکشن فیگور این روزها بسیار پر سود تر از گذشته هستند ، یکی ازمهمترین دلایل سود دهی بیشتر این شرکت ها تبلیغات گسترده تلویزیونی، سینمایی و اینترنتی می باشد که در گذشته هرگز اینطور قدرتمند و برنامه ریزی شده نبود.

وقتی یک پروژه ساخت فیلم سینمایی یا سریال و گیم استارت میخورد یعنی نویسنده متن را حاضر و شخصیت پردازان آن را طراحی میکنند مجسمه ساز های حرفه ای با توجه به طرح های اولیه شروع به ساخت مجسمه های دست ساز یا سه بعدی می کنند.

و نمونه نهایی را قبل از استارت خوردن کلی حاضر و به معرض نمایش دست اندرکاران سریال ها انیمیشن ها و بازی می گذارند.

وقتی طرح های اولیه نهایی می شوند و تایید می شود که شخصیت های بازی یا انیمیشن همیشن شکل ها را دارند یک تبلیغ یا تریلر کوتاه که معمولا بین 1 تا 3 دقیقه می باشد به عنوان تیزر رسمی پخش می کنند و در روز های ابتدایی با واکنش های خوب یا بد مردم می توانند درصد موفقیت کار خود را تا حدودی متوجه بشوند.

امروزه این کار یکی از ضروری ترین ها کارها قبل از پخش نهایی است. در 10 سال اخیر بارها با انتقاد از شخصیت پردازی ها و چهره و … سازنده فیلم ها، بازی ها و انیمیشن ها تصمیم گرفتند که روند تولید را متوقف و از نو شروع کنند نمونه معروف این اتفاق فیلم سونیک بود که با انتقاد های فراوانی از طرف طرفداران روبرو شد و سازنده تصمیم گرفت تا مجدد این روند را تکرار و به نظر طرفداران نزدیک تر کند بعد از انجام این کار سونیک یکی از موفق ترین ها در ژانر فیلم های سینمایی شد.

امروزه با پخش این تریلرها هم سازنده هم مردم میتوانند تخمین بزنند که یک کار چقدر میتواند به موفقیت نزدیک باشد.

اما به این بحث میرسیم که کدام یک از فیگور ها و اکشن فیگور ها محبوب تر هستند.

  • فیگور و اکشن فیگورهای گیم های کنسولی و کامپیوتری
  •  فیگور و اکشن فیگور هی انیمیشن ها
  • فیگور و اکشن فیگور های فیلم و سریال

 

ابتدا یک مرور جزئی بر هر کدام از این گزینه ها داریم.

فیگور و اکشن فیگورهای گیم های کنسولی و کامپیوتری

این دسته از محصولات در دنیای امروز بسیار پرطرفدار هستند و نکته جالب اینجاست که در 10 سال اخیر به شدت محبوب تر شده اند.

یکی از دلایل این امر بالا رفتن سطح گرافیکی و کیفیتی کلی بازی ها است.

بازی های ویدئویی به قدری به واقعیت نزدیک شده اند که وقتی یک بازی را انجام می دهیم حس می کنیم در واقعیت آن را انجام می دهیم و این امر را مدیون هوش مصنوعی هستیم که در این سال ها متحول شده است.

در گذشته هوش مصنوعی بازی ها به خوبی عمل نمی کرد و هرگز شما را درگیر نمیکرد اما امروزه با پیشرفت چند برابری شرکت های ساخت بازی مثل

  • Ubisoft
  • 37interactive
  • شرکت برادران وارنر
  • Bandai namco
  • Electronic arts
  • Activision Bilizard

و …

شاهد این چنین بازی هایی هستیم که از انجام آن ها لذت می بریم.

شخصیت هایی مثل الی در بازی لست آف آس ، کریتوس در بازی خدای جنگ و …

محبوبیت فراوانی دارند .

جالب است بدانید این محبوبیت ها بر روی فروش فیگور ها و اکشن فیگور های بازی ها هم تاثیر مستقیم دارند و هر چه یک بازی محبوبیت بیشتری داشته باشد فروش شخصیت های آن هم راحت تر است .

فیگور ها واکشن فیگور های انیمیشن ها سینمایی و سریالی

شخصیت های انیمیشن امروزه  از محبوبیت بسیاربالایی برخوردار هستند و فقط رنج سنی کودک و نوجوان را پوشش نمیدهند بلکه تمامی سنین به تماشای آن ها می پردازند.

یک انیمیشن سینمایی کاری به شدت سخت تر از انیمیشن های سریالی را در پیش روی خود دارد دلیل این امر این است که انیمیشن های سریالی میتوانند اشتباهات خود در تولید را در قسمت های بعدی جبران و بهبود ببخشند .

پس اگر می بینیم که فیگور و شخصیت های انیمیشن سینمایی بعد از گذشت سال ها هنوز هم محبوب مانده می توانیم به این نتیجه برسیم که این انیمیشن موفقیت بسیار زیادی داشته است.

به عنوان مثال انیمیشن وال ای که بسیار محبوب و دوست داشتنی است بعد از گذشت تقریبا 13سال از پخش هنوز که هنوز است جذاب و دیدنی است به همین دلیل فروش فیگور وال ای بسیار زیاد بوده تجربه خود م در فروش اکشن فیگور وال ای نشان دهنده محبوبیت بالای این شخصیت می باشد.

اما انیمیشن های سریالی که چند سالی است کشور ژاپن با همکاری شرکای امریکایی خود توانسته اند انقلاب عظیمی درتولید و پخش آن ها ایجاد کنند هم در رتبه های بالای جدول محبوبیت جا خوش کرده اند.

انیمه یا انیمیشن های ژاپنی این روزها در تمام کشور ها به شدت طرفدار پیدا کرده

انیمه هایی مثل وان پیس – انیمه ناروتو– انیمه توکیو ریونجر – انیمه شیطان کش

انیمه دفترچه مرگ – انیمه اتک آن تایتن و …

انیمه های ژاپنی نویسندگان به شدت فوق العاده ای دارند زیرا معمولا این انیمه ها بین 90 تا 1300 قسمت ها میرسند و این شاهکار تیم سازنده است که می تواند مخاطب خود را تا این حد پیگیر نگاه دارد .

فیگور هایی مثل لوفی فیگور ایس زورو نامی و … در انیمه محبوب وانپیس

فیگوهای انیمه شیطان کش مثل فیگور تانجیرو نزوکو اینوسکه زنیتسو و …

هم اکنون در سایت تاینی آنلاین موجود می باشد.

فیگورهای سریال و فیلم های سینمایی

فیلم های سینمایی و سریال ها هم سالیان سال است طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده

فیلم های سینمایی مثل بتمن شوالیه تاریکی  ، ایت ، ترمیناتور و…

همیشه جایگاه ویژه ای داشته و دارد .

فیگور و اکشن ها با تبلیغات گسترده سازنده های رقابت بسیار زیادی با یکدیگر دارند.

اما جایگاه و رتبه فروش این فیگورها در سال های اخیر جابجایی های زیادی داشته است.

در حال حاضر و در یک سال اخیر میتوانیم رتبه اول فروش را به فیگور های انیمه های ژاپنی اختصاص دهیم دلیل این اتفاق هم جدید بودن و سبک خاص انیمه های ژاپنی می دانند که در یک سال اخیر خیلی خیلی پیشرفت داشته اند.

البته این موضوع نشان دهنده بهتر بودن این محصولات نیست بلکه بازار فروش آن ها به دلایلی که در بالا به آن ها اشاره کردیم الان داغ تر است و می تواند در سال های پیش رو جابجا شود.

شما می توانید انواع فیگور و اکشن فیگور را از سایت و اینستاگرام ما خریداری کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

23  +    =  26

تخفیف نقدی !
20.000 تخفیف
100 هزارتومان تخفیف
خیلی نزدیک بود !
15000 تومان
30.000 تومان تخفیف
25000 تومان تخفیف
سری بعدی حتما برنده میشی
برنده شدی
هفته دیگه حتما برنده میشی
200.000 تومان تخفیف نقدی
متاسفم نشد که بشه
شانس خودتو امتحان کن !
گردونه شانس !هر هفته یک بار میتونی از گردونه استفاده کنی !کلی جایزه منتظرتونه پس همین حالا شانستو امتحان کن ایمیلتو  حتما وارد کن  
ایمیلتو وارد کن  حتما کد تخفیف جایزه را کپی کن موقع خرید ازش استفاده کن