آیا کلکسیون فیگور و اکشن فیگور ارزشمند است؟

در پاسخ به این سوال باید چند نکته را در نظر بگیریم
اول این که داشتن کلکسیون فیگور و اکشن فیگور به مانند تمام کلکسیون ها هزینه بر است و این هزینه بستگی به انتخاب شیلد محصولات شما دارد.

خرید اکشن فیگور بت من

برای مثال اگر شما برای کلکسیون خود اکشن فیگور یا فیگورهای سری مارول و برند هزبرو یا متل را انتخاب کنید می توانید یک مجموعه به نسبت ارزان و چشم نواز را برای خود جمع کنید.

برای مجموعه خود به این نکات دقت کنید تا کلکسیون شما دارای ارزش بیشتری باشد:

    • اگر قصد ایجاد کلکسیون با ارزش را دارد فیگور و اکشن فیگور هایی را خریداری کنید که زمینه زیادی در بازار فروش ندارند، این امر هزینه بالاتری به نسبت کلکسیون معمولی برای شما در بر دارد.
    • انتخاب یک یا دو مورد مثلا فقط اکشن فیگور های بت من یا فقط فیگور های آونجرز می تواند مجموعه شما را به کلکسیونی با ارزش فروش پایین تبدیل کند زیرا تنوع بالا محصولات باعث راحت تر فروختن این محصولات میشود.

خرید اکشن فیگور جیسون

شاید از خودتان بپرسید چه کسی حاضر می شود اکشن فیگور و فیگور دست دوم من که در ویترین قرار داشته را از من خریداری کند، باید به این نکته توجه کنیم که اگر شما محصولات خاص تر را خریداری کنید به دلیل توقف تولید آن محصول و عدم توزیع مجدد توسط شرکت شما و دیگر خریداران این محصولات تنها افرادی هستید که مثلا این مدل خاص از فیگور ارباب حلقه ها را دارید پس در نتیجه اگر کسی تصمیم به خرید مجدد این فیگور بگیرد راهی جز خرید کردن از خریداران قبلی ندارد.
در این سال ها بارها شاهد این موضوع بودیم که فردی با فروش کلکسیون اکشن فیگور خود صاحب ماشین و یا حتی خانه شده !! بله در تابستان سال 98 یکی از مشتری های قدیمی فروشگاه تاینی که نزدیک 10 سال اقدام به جمع آوری کلکسیون کرده بود بعد از 10 سال تصمیم به فروش این محصولات گرفت، جالب اینجاست که کل خرید این کلکسیون دار در این سال ها به مبلغی نزدیک به 30.000.000 تومان هم نرسیده بود اما در تابستان 98 توانست مجموعه خود را با مبلغی نزدیک به 500.0000.000 تومان به فروش برساند و قسمتی از پول خرید خانه خود را تامین کند، برای خود ما هم غیر قابل باور بود، شاید خیلی ها دلیل این چند برابر شدن را تورم کشور بدانند اما جالب است بدانید موارد شبیه به این در کشوری مثل امریکا هم به تعداد زیادی یافت می شود.

خرید اکشن فیگور مارول

اگر میخواهید کلکسیون شما ارزشمند باشد اکشن فیگورهایی با ظرفیت بالا را خریداری کنید به عنوان مثال اکشن فیگور پسر جهنمی یا همان هل بوی سایز 18 اینچ یا همان 45 سانتی متر برند نکا چند سالی هست که تولید نمی شود و این امر باعث شده چند خریداری که این محصول را قبلا خریداری کردن با قیمت 10 برابری آن را برای فروش بگذارند.
فیگورهای سری آونجرز و جاستیسلیک ارزش کلکسیونی کمتری دارند به این دلیل که این فیگورها همیشه تولید می شوند و محدودیت تولید ندارند، تنها پس از گذشت حداقل 8 سال می توان نگاه کلکسیونی به این محصولات داشت.
علاوه برفیگور و اکشن فیگورها ماکت های ماشین نیز از ارزش بسیار بالایی برخوردار هستند.
عموم مردم به دلیل آشنا نبودن با اکشن فیگور و فیگور فکر میکنند تمام اینها در اسباب بازی خلاصه می شوند در صورتی که اسباب بازی هاجنبه کلکسیونی ندارند و هیچ گاه نمیتوان بعد از گذشت چند سال آن ها را با قیمت بالاتر فروخت.

پیشنهاد ما به شما برای خریداری فیگور و اکشن فیگور:
فیگورهای ترسناک: فیگور پنی وایز، فیگور جیسون، فیگور فردی، فیگور اره و …
فیگورهای مارول: فیگور اسپایدرمن، فیگور فلش، فیگور آیرون من، فیگور ونوم و …
فیگورهای دی سی: فیگور بت من شوالیه تاریکی، فیگور جوکر هیث لجر، فیگور کت وومن و….
سری فیگورهای دیزنی: وودی، جسی، بازلایتر، بولزای، رکس و …
فیگورهای سری بازی های ویدئویی: فیگورهای اساسینس کرید ادیسه و بلک فلگ، سری فیگورهای لست آف آس، فیگور های کالاف دیوتی گوست و …

02155583153

خرید فیگور و اکشن فیگور اگر با هدف ایجاد کلکسیون انجام شود باید به نکته های بالا توجه داشته باشید تا در آینده ای نه چندان دور کلکسیون با ارزشی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  +  13  =  18

تخفیف نقدی !
20.000 تخفیف
100 هزارتومان تخفیف
خیلی نزدیک بود !
15000 تومان
30.000 تومان تخفیف
25000 تومان تخفیف
سری بعدی حتما برنده میشی
برنده شدی
هفته دیگه حتما برنده میشی
200.000 تومان تخفیف نقدی
متاسفم نشد که بشه
شانس خودتو امتحان کن !
گردونه شانس !هر هفته یک بار میتونی از گردونه استفاده کنی !کلی جایزه منتظرتونه پس همین حالا شانستو امتحان کن ایمیلتو  حتما وارد کن  
ایمیلتو وارد کن  حتما کد تخفیف جایزه را کپی کن موقع خرید ازش استفاده کن