همه چیز در مورد خرید لگو

برای خرید لگو بایست به نکاتی از جمله رده سنی، شرکت سازنده، سایز ساخته شدن و چند نکته دیگر توجه داشته باشیم تا از محصول خریداری شده بالاترین رضایت را داشته باشید.

 

فروش لگو آنلاین

 

اولین مورد برای خرید لگو انتخاب رنج سنی مناسب هر فرد می باشد و این امر خیلی ساده از طریق خود شرکت ها استاندارد گذاری شده و انتخاب مناسبترین ها برای ما را راحت کرده است.
برای مثال لگوهای دوپلو که برای سنین پایینتر از 3 سال مورد استفاده قرار می گیرد و بر روی بسته بندی آن ها سن مناسب برای بازی کردن را درج کرده اند، این لگوها سایزهای بزرگتر و سازه ای آسان تر دارند تا کودک شما در مرحله اول سلامت بازی کند و در مرحله دوم قدرت تحلیل این سازه را در ذهن خود داشته باشد.
معمولا رنج سنی فرد تعیین کننده نوع لگو برای کسانی است که تا به حال با لگو بازی نکرده اند.
نکته بعدی در مورد رنج سنی این است که اگر روی یک لگو نوشته +6 سال یعنی این محصول تا چه سنی قابل استفاده است ؟ آیا به معنی این است که صرفا برای سنین 6 تا 7 سال مناسب است؟
در پاسخ این سوال باید توجه داشته باشیم که سازه چقدر سخت به نظر می رسد مثلا یک سازه 250 تکه که روی آن رنج سنی مثبت شش سال را نشان می دهد با سازه ای که 700 تکه است و همان رنج سنی را روی جلدش نوشته اند به یک اندازه ذهن را درگیر می کند؟

 

خرید لگوی 5 تومنی

لگوها بازی های فکری هستند که در سراسر جهان طرفداران فراوانی دارند و نکته ای که در ساخت تمام آن ها یکسان است روش ساخت است.
شما همیشه از یک الگو در ساخت آن ها پیروی میکنید و باید آن را در تمام طرح ها پیاده کنید.
پس در نتیجه ساخت این لگوها برای تمام سنین بالای 6 سال یعنی تا 99 سال می باشد.
اما گاهی روی لگوهای خریداری شده رنج سنی خاص تری را مشاهده می کنید مثل 12 تا 16 یا مثبت 14 سال
که به معنی است که لگو از سختی بالاتری برخوردار است این لگو ها معمولا بالای 3000 تکه می باشد و صبر بیشتری را برای ساخت می طلبد.
این محصولات را می توانید بعد از ساخت به عنوان یک دکور زیبا و چشم نواز استفاده کنید.

نکته بعدی برای خرید لگو مناسب از نظر کیفیت شرکت سازنده آن می باشد که اگر بخواهیم خیلی کوتاه این موضوع را برسی کنیم
نام چند شرکت در ذهن ما شکل می گیرد .
اولین بزرگترین و قدیمی ترین شرکت تولید کننده آجره های ساختنی یا سازه های آجری خودبرند لگو
دانمارک است ، در حقیقت لگو نام این محصول نیست و برند یک شرکت دانمارکی است که برای اولین بار لگو را ثبت و روانه بازار فروش کرده .
برند لگو اصل دانمارک به دلیل کیفیت بالای قطعات و طول عمر بالا همیشه در صدر این محصولات قرار داشته اما نزدیک به 10 سال است که شرکت ها و رقبای چینی این محصول هر سال بهتر از سال قبل دقیق تر و با کیفیت تر کپی می کنند .
در حقیقت این شرکت ها با نام ها و علائم تجاری متفاوت طرح اصلی تمام مدل های لگو را کپی میکنند و محصولی با کیفیتی نزدیک به 70 گاهی تا 80% نزدیک به محصول اصلی تولید میکنند .
البته این اختلاف فقط در کیفیت متریال سازنده است و در ظاهر کیفیت هرگز تفاوتی ندارند .
برای مثال شرکت هایی مثل :
Decool,lepin,Sy,Bela,lar
و چند شرکت دیگر در صدر لیست کیفیتی بعد از خود برند لگو قرار می گیرند .

نکته آخر سایز ساخته شدن لگو :

گاهی اوقات افرادی که شناخت کافی بر روی لگو نداشته اند وقتی یک محصول با 500 تکه می خرند انتظار دارند که بعد از ساخت محصولی باابعاد خیلی بزرگ داشته باشند ، اما در اصل لگو محصول خیلی ظریفی است که معمولا از سایز روی جعبه کوچک تر ساخته می شود .
گاهی امکان دارد یک لگو 700 تکه از لگوی 450 تکه ارزان تر یاشد این سوال پیش می آید که آیا قیمت لگو از روی تعداد تکه های آن مشخص می شود ؟
پاسخ به این سوال یک خیر محکم است ، این نوع قیمت گذاری فقط مخصوص لگوی کلاسیک از یک برند است .
قیمت محصول بیشتر به سایز ساخته شدن یک سازه است مثلا امکان دارد یک لگو 400 تکه از یک لگوی 700 تکه بزرگ تر ساخته شود و در حقیقت مقدار متریال استفاده شده در یک لگو مهم است نه قالب های کوچک و بزرگ .
در نهایت شما برای خرید یک لگوی مناسب می توانید با فروشنده مطمئن مشورت کنید و از راهنمایی بگیرید .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3  +  7  =  

تخفیف نقدی !
20.000 تخفیف
100 هزارتومان تخفیف
خیلی نزدیک بود !
15000 تومان
30.000 تومان تخفیف
25000 تومان تخفیف
سری بعدی حتما برنده میشی
برنده شدی
هفته دیگه حتما برنده میشی
200.000 تومان تخفیف نقدی
متاسفم نشد که بشه
شانس خودتو امتحان کن !
گردونه شانس !هر هفته یک بار میتونی از گردونه استفاده کنی !کلی جایزه منتظرتونه پس همین حالا شانستو امتحان کن ایمیلتو  حتما وارد کن  
ایمیلتو وارد کن  حتما کد تخفیف جایزه را کپی کن موقع خرید ازش استفاده کن