اکشن فیگورهای مناسب هر سن کدام است؟

خرید فیگور

فیگورها اسباب بازی‌ های جذابی هستند که بدون هیچ محدودیت سنی می‌ توانید از آنها استفاده کنید. در واقع آنها مجسمه‌ های ساخته شده از پلاستیک هستند. اما اکشن فیگورها در واقع فیگورهایی هستند که اعضای آنها مثلا دست و پایشان حرکت می‌ کند. اکشن فیگورها توسط شرکت‌ ها و برندهای مختلفی تولید می‌ شوند. آنها شمایل مختلفی دارند. افراد مختلف با توجه به علاقه‌ ای که دارند؛ انواع مختلف آن را خریداری می‌ کنند. اگر دوست دارید با اکشن فیگورهای مناسب هر سن بیشتر آشنا شوید؟ این مطلب را از دست ندهید.

 

اکشن فیگور ارزان

 

اکشن فیگور چیست؟

اکشن فیگور نوعی اسباب بازی ساخته شده از پلاستیک است. این عروسک‌ های پلاستیکی شبیه به یک کاراکتر معروف فیلم، سریال یا انیمیشن تولید می‌ شود. آن‌ ها دست و پاهای متحرکی دارند و معمولا در اندازه‌ های 23 تا 25 سانتی متری تولید می‌ شوند. وزن آنها سبک بوده و اغلب آنها را در محدوده 150 گرم تولید می‌ کنند.
اولین اکشن فیگورها بیشتر مورد استقبال پسر بچه‌ ها بود تا این که بسیاری از کلکسیون‌ دارها به آن علاقمند شده و اکشن فیگورهایی مانند بتمن و مرد عنکبوتی را خریداری کردند.

اکشن فیگورها برای سنین مختلف

برخی از افراد به اشتباه فکر می‌ کنند که اکشن فیگورهای مناسب هر سن به صورت اختصاصی وجود دارند. اما این تفکر کاملا اشتباه است. شاید برخی آنها را به دسته‌ های دخترانه و پسرانه تقسیم کنند؛ اما از نظر سنی رده بندی خاصی برای آنها وجود ندارد.
اگر دوست دارید برای سنین مختلف از اکشن فیگور به عنوان هدیه استفاده کنید، می‌ توانید به خرید اکشن فیگورهای دخترانه و پسرانه دقت کنید.

اکشن فیگورهای دخترانه

خوشبختانه شرکت‌ های تولید کننده اکشن فیگورها به دختران و خانم‌ ها فکر کرده و انواع اکشن فیگورهایی را تولید کرده‌ اند که شخصیت‌ هایش دخترانه هستند. از جمله این اکشن فیگورهای پونی است که از انیمیشنی به نام پونی کوچولو الهام گرفته شده‌ اند. همچنین اکشن فیگورهایی از انواع شخصیت‌ های کارتونی و کاراکترهای دخترانه مانند توت فرنگی کوچولو، اکشن فیگورهای انیمیشن اسباب بازی‌ ها و… را تولید کرده‌ اند که دختران زیادی به آن علاقمند هستند. البته در نظر داشته باشید که برخی از پسران نیز به آنها علاقه نشان داده و از آن‌ استفاده می‌ کنند. برخی از خانم‌ های جوان و نوجوان نیز به جمع آوری کلکسیونی از این اکشن فیگورها علاقه داشته و طرفدار آن هستند.
از نظر سنی نیز می‌ توانید اکشن فیگورهای شخصیت‌ های کارتونی دخترانه مانند سیندرلا، سفید برفی، السا، پونی کوچولو، توت فرنگی کوچولو و… را برای دخترانی که هنوز در سنین کودکی به سر می‌ برند، خریداری کنید.
برای دختران نوجوان و جوان می‌ توانید انتخاب‌ های جدی‌ تری داشته باشید. اکشن فیگورهایی مانند بی یودا یا گروگو در سریال ماندارین، اکشن فیگورهای بیوه سیاه، واندا ویژن و… برای آنها که از نظر سنی بیشتر به سمت سریال و لایو اکشن کشیده‌ می‌ شوند؛ بسیار مناسب خواهد بود.

اکشن فیگورهای پسرانه

اگر چه اکشن فیگورهای زیادی برای دختران تولید شده است. اما کماکان تنوع در اکشن فیگورهای مناسب پسرانه چندین برابر دختران است. بنابراین برای سنین مختلف پسران می‌ توانید اکشن فیگورهای مختلف خریداری کنید.
انیمیشن‌ های پسرانه معمولا آنها را در هر سنی که باشند، جذب می‌ کند. اما برخی از اکشن فیگورها از روی کارتون‌ های کودکانه تولید شده‌ اند. بنابراین بهتر است آنها را برای پسربچه‌ ها تهیه کنید. مناسب‌ ترین اکشن فیگورها برای پسربچه‌ ها اکشن فیگور مرد عنکبوتی، اکشن فیگور لاک پشت‌ های نینجا، اکشن فیگور بازلایتر، اکشن فیگور وودی و بن تن است. این اکشن فیگورها از کارتون‌ هایی الهام گرفته‌ اند که اغلب پسر بچه‌ ها به آن علاقه دارند.
اگر می‌ خواهید به پسرهای نوجوان یا جوان اکشن فیگور هدیه دهید یا خریداری کنید؛ بهتر است روی گزینه‌ های جدی‌ تری فکر کنید. بیشتر آنها به فیلم‌ های سینمایی ابر قهرمان‌ ها علاقه‌ دارند. بنابراین خرید و تهیه اکشن فیگورهایی که از شخصیت آنها نمونه برداری شده، آنها را خوشحال خواهد کرد. معروف‌ ترین اکشن فیگورهایی که نوجوانان و جوانان به آن علاقه نشان خواهند داد، اکشن فیگور دکتر استرنج، اکشن فیگور ثور، اکشن فیگور هالک، اکشن فیگورهایی از بتمن و اسپایدرمن که ظاهر خشن‌ تر و جدی‌ تری از نمونه‌ های کودکانه دارند؛ اکشن فیگورهای سری فیلم‌ های جنگ ستارگان، اکشن فیگورهای سری هری پاتر و… می‌ باشند.
می‌ توانید برای خرید اکشن فیگورهای مناسب هر سن به انیمیشن‌ ها و سریال‌ هایی که مناسب آنها است دقت کنید. حتما شرکت‌ های تولید کننده انواع اکشن فیگور، نمونه‌ هایی از کاراکترها را تولید کرده‌ اند. برای مثال بیشتر دختران و پسران در هر سنی که هستند، به انیمیشن ماندارین علاقه‌ دارند. بنابراین می‌ توانید به عنوان پیشنهاد روی خرید اکشن فیگور کاراکتر‌های آن فکر کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  +  51  =  56

تخفیف نقدی !
20.000 تخفیف
100 هزارتومان تخفیف
خیلی نزدیک بود !
15000 تومان
30.000 تومان تخفیف
25000 تومان تخفیف
سری بعدی حتما برنده میشی
برنده شدی
هفته دیگه حتما برنده میشی
200.000 تومان تخفیف نقدی
متاسفم نشد که بشه
شانس خودتو امتحان کن !
گردونه شانس !هر هفته یک بار میتونی از گردونه استفاده کنی !کلی جایزه منتظرتونه پس همین حالا شانستو امتحان کن ایمیلتو  حتما وارد کن  
ایمیلتو وارد کن  حتما کد تخفیف جایزه را کپی کن موقع خرید ازش استفاده کن